Mahtavaa syntymäpäivää maailman cooleimmille ihmisille: Nukkumatille (50v.) ja Ville Valolle (33v.)! HAH.

Olen aloittanut kahden päivän aikana kirjoittamisen teille, ufolaiset, kolme kertaa. KOLME KERTAA! Olen kirjoittanut tekstiä, mikä on osittain ollut ihan hyvääkin. Silti olen pyyhkinyt ne aina pois ja päättänyt tehdä jotain muuta. "Päivittää ehtii myöhemminkin", olen ajatellut.

Ajauduin äsken surffailemaan kotikaupunkini sivuilla. Etsin asuntoa. Ihan siis vitsillä. Sitten etsin työtä. Sitä ei löytynyt. Mietin ihan vakavasti muutamat minuutit, että muutan takaisin sinne. Opettelen sen murteen ja alan kaupungin kuumimmaksi julkkikseksi. Hylkään Helsingin ja aloitan vanhan alusta. Kuulostaa yllättävän ihanalta.

Toinen mahdollisuus olisi muuttaa Ruotsiin ja pyrkiä prinsessaksi. Tai voin minä pysyä Helsingissäkin ja pyrkiä sitten prinsessaksi! Minulla on suunnitelma ja näin se menee:
Kirjoitan kirjan ja kolumneja lehtiin. Olen tunnettu suomensuomalainen myönteisistä ajatuksistani ruotsinkielisiä ja Ruotsia kohtaan. Saan kutsun Ruotsin suurlähetystön juhliin ja tapaan siellä Kaarle Kuustaa Kuudennentoista (roomalaiset numerot sucks). Hän ihastuu minuun (ei siinä mielessä!) ja kertoo kotona perheelleen minusta. Saan kutsun Ruotsin hoviin ja buda bägn bäng - isken Carl Philipin! Jos siis joskus joku suomalainen vaaleahiuksinen kirjailija/kolumnisti iskee Ruotsin prinssin, se olen minä. Muistakaa tämä! En kuitenkaan aio hylätä teitä, suomalaisia. Kirjoittelen vaikka salanimellä kaikenlaisia juttuja sekä tulen usein kylään.

Prinssistä tuli mieleen, että lapsillehan on kaikenlaisia satuja. Eläinsatuja ja prinsessasatuja. Missä on prinssisadut?! Nehän olisivat jännittäviä, koska aina prinssit tulee ja pelastaa prinsessat! Esimerkkeinä voi käyttää Lumikkia ja Ruususta. Kaunottaressa ja Hirviössäkin Hirviö on prinssi ja pelastaa Bellen muutamankin kerran. Olenko muuten ainoa, jonka mielestä Hirviö on hotimpi kuin se prinssi joka muuttuu Hirviöksi?

Minä kirjoitan teille vielä joku kerta prinssisadun.

Nyt minua odottaa Lämmin kuppi tomaattikeittoa (MAAILMAN PARASTA, tajusin eilen) ja sen jälkeen historian kirja. Ah, olen niin kovin onnellinen.

Viileää sunnuntaita teille. Laittakaa villasukat jalkaan ja juokaa esim. teetä tai kaakaota.

Terveisin,
HKK Prinsessa Birdie