Hyvää Ville Valo-päivää (mies täyttää tänään 35 vuotta)! Melkein kaksi viikkoa sitten olen viimeksi kirjoittanut, mutta (edelleenkin) muiden blogeja olen armollisesti seurannut päivittäin. On vain niin kiire. Mutta on ihanaa kiirettä. Niin ihanaa, että on muistutettava itseään lepäämään tai muuten ei käy hyvin. Hedarit iskee ja mieli laskee. Syömisenkin kanssa on vähän niin ja näin, mutta ei kai siihen nyt niin kuole. Kahvia kuluu paljon. Kim Heroldin keikka on nähty livenä kahdesti ja Ville Valoon törmäsin viiden vuoden odotuksen jälkeen. Olen toteuttanut haaveeni iPadista ja iPhonesta. Työkuviot on selvillä pitkälle kevääseen asti. Olen keskittänyt energiani hyviin ihmisiin ja antanut tyhmien olla tyhmiä.

Olen nauranut niin että vatsaan sattuu, olen nauranut niin että on alkanut yskittää, olen nauranut niin että happi on meinannut loppua. Olen juonut kahvia pullan kanssa, olen juonut kahvia suklaan kanssa ja olen juonut kahvia ihan muuten vain. Olen nukkunut sohvalla ystävän tuhistessa lattialla, olen nukkunut omassa sängyssä ison kultainen noutaja-pehmolelun kanssa, olen nukkunut kiinni kylmässä seinässä ja olen nukkunut kahden peiton alla. Olen juonut lounaalla vodkatonicia, olen juonut perjantai-iltana vodkatonicia. Olen kulkenut keskustassa puhelin korvalla, olen istunut bussissa puhelin korvalla. Olen istunut parvekkeella tupakoimassa humalassa ystävän kanssa, olen istunut tupakoimassa yksin humalassa, olen istunut ystävän kanssa selvin päin tupakoimassa ja olen istunut yksin tupakoimassa selvin päin. Olen nauranut mielikuvituspoikaystäville, olen nauranut oikeille miehille, olen pohtinut että flirttaileeko tuo vai miksi se halusi tietää nimeni. Olen miettinyt, rakastaako kukaan minua, onko tuolla jossain joku joka palvoisi maata jalkojeni alla ja tahtoisi vain kuulla minun hengitykseni. Olen kuunnellut surullisia kappaleita, olen kuunnellut iloisia kappaleita ja taas surullisia. Olen fiilistellyt toukokuun puoliväliä ja suunnitelut joulua. Olen haaveillut häistä rannalla ja lomasta New Yorkissa.

Tätäkö on elämä?