Olin kerran treffeillä ja jotenkin päädyimme seuraavaan keskusteluun. Minä: "Mun yks ystävä pitää xxxxxxxx:n kuvaa seinällä" Mies: "Onks se jotenkin sen miesihanne?" Minä: "Ahhahhahha, emmä tiedä. Sun täytyy kysyä siltä." Mies: "No onks sun miesihanne sit tää... Bradley Cooper?" Minä: ".... Njoo, on. On se, ehdottomasti!" Mies: "No onhan se hyvännäkönen mies, ei voi kieltää." (Vaikka sain tämän kommentin, treffit jäivät meidän kahden ainoiksi. Hyvästellessämme sanoimme kummatkin, että "oli hauska tutustua".) Miehiä tulee ja miehiä menee, mutta Bradley Cooper on ikuinen. Siksi haukoin henkeä nähdessäni tämmöisen uutisen:

People valitsee siis joka vuosi seksikkäimmän (elävän??) miehen ja se kunnia on vähän eri luokkaa kuin Cosmon "kuumimmat kesäkollit" tai "Cosmo<3Mies". Ei millään pahalla, Cosmon kuukauden miehenä on ollut tänä vuonna kuulemani mukaan monta Minun Miestä, mutta käsiini olen saanut vain yhden artikkelin ja se on tuolla seinällä.. Kuitenkiiiiiin. Toi Peoplen valinta on BIG DEAL ja olin tietysti ylpeä kuin mikä. Vähän tuntui kun oma lapsi olisi voitanut koulussa jonkun taitokilpailun tai jotain, hahaha. Ystäväni heitti päivän viiveellä viestiä: "Mr. B. Cooper on Sexiest man alive vuosimallia 2011. Onneksi olkoon! Eikun..." Kyllä, tosimaailmassa ihmiset (läheiseni) tietävät, että Bräädley Cooper on Minun. Ja no hei, onhan se sitä! Ollut jo 2,5 vuotta!!! Kuka tietää mihin sitä päädytään, jos käyn muita ihmisiä 2,5 vuotta edellä. Heitin villin veikkauksen, että jos kaikki muumit pysyy laaksossa, A. Skarsgård saa tuon samaisen tittelin 2-4 vuoden kuluttua. 

Nyt heitän tähän kauhean paljon kuvia sitten Maailman Seksikkäimmästä ja Täydellisimmästä miehestä. Onneksi olkoon Bradley, Birdie loves you!