Haluaisin vuorokauteen kaksi tuntia lisää. Kahden tunnin aikana minä varmasti ehtisin juoda vielä yhden kupin kahvia, lukea meilit, vastata meileihin, lukea blogit (kolmen päivän aikana Bloglovin ilmoittaa 60 lukematonta merkintää), kirjoittaa kommentteja, soittaa pari puhelua ja ehkä kirjoittaa muistilistaa. Okei okei, nuo pari tuntia VOISIN saada myös heräämällä aikaisemmin, mutta kun näen aina niin kivoja unia just kun kello soittaa! Sitä paitsi kasvava nuori tarvits... Ai, eikö mene läpi? Okei. Ei sit. 

Tiistai-iltana suuntasin kummeille syömään köyhiä ritareita. Ne ihmiset<3 Eilen juoksin kahvilan kautta terapiaan ja kahvikuppi kädessä jatkoin matkaa kouluun. Ystävä tekstasi addiktoituneensa ja minä sanoin hakeneeni kahvia terapiaan, koska tunsin jo vierotusoireiden kolkuttavan ovella. Kyllä, kolme kuppia päivässä menee ja en kadu! Paitsi kun ne kofeiiniviekkarit iskee. En minä sitä piristyksen takia juo, murr.. Mutta tällä viikolla olen vähäiset rahani ojentanut kahvilan myyjälle ja sanonut: "ISO KAHVI MUKAAN JA PALJON MAITOA, KIITOS, ONHAN TEILLÄ VÄHÄLAKTOOSISTA MAITOA, KIITOS" 

Eilen opin derivoimaan ja jopa tykkäämään siitä. Tänään näytin ruotsin opettajalle että kuka onkaan se tuleva prinsessa ja kävin ihailemassa lamppuja sisustusliikkeissä. Aloin myös suunnitella häitäni. (Shh, tästä ei sitten puhuta kenellekään!) Salkkareiden aikaa rojahdin ystävän sohvalle syömään banaania ja maitorahkaa. Kommentoin kovaan ääneen tietysti mainoksia ja Salkkareita. Sen jälkeen katsoimme Maajussille morsiamen. (Olen keksinyt oman formaatin: Birdielle lätkäjätkä. Ensin kaikki Leijonat kirjottaisivat kirjeet ja sitten valitsisin sen perusteella kolme ja me vietettäis viikonloppu ööö Flamingossa ja sitten kaksi muuttais tänne mun luo ja valkkaisin niistä Sen Oikean.) Aloin kaipaamaan kesää. Maajussien jälkeen menimme saunaan ja sen jälkeenkin vain hengailimme. Parasta!! Sain myös kutsun pikkutyttöä hoitamaan ja olin liikuttunut kun kuulin että siellä odottaa joku tuliainen minulle. AWWW!

Sitten minä lähdin kotiin ja täällä minä istun kirjoittamassa teille. Viikonloppu tulee olemaan ihan paras, koska on vain rentoa oleskelua luvassa! Tyttöjen saunailta ja vanhushengailua!! JEE!

Mitä teille kuuluu?