Aina kun mainitsen sanan "zen", eräs ystäväni (TERKKUJA!) höristää korviaan ja alkaa tekemään johtopäätöksiä. Yleensä päädymme aina myös keskusteluun jossa vakuutan unohtaneeni jo Blondin aikoja sitten. Keskustelu päättyy kolmannen osapuolen tuijottaessa minua ja minä vannon kautta mummoni unohtaneeni koko miehen puolikkaan! 

Tämä sepustus siksi, että tunnen oloni kovin zenmäiseksi. Olen kolmena iltana peräkkäin puhunut puhelimessa ja antanut loistavia ohjeita. Lisäksi suhtaudun kesään paljon kypsemmin ja esimerkiksi musiikkitiedostojen menetyskään ei harmita. Onko ilmassa ilokaasua vai auttavatko 1,5 pilleriä päivässä?

Oli miten oli. Kokoan teille nyt asioita, joista olen tavattoman iloinen tällä hetkellä. Haastan teidät samaan!

1) Kirjoittaminen sujuu pitkästa aikaa. Olen kirjoittanut 9 sivua eli noin 2000 sanaa. 

tumblr_llr3y3SXn61qbc9f6o1_500_large.jpg

2) Hurts. 10 päivän aikana olen kuunnellut Happiness-levyn ehkä noin 25 kertaa läpi - yhtenä päivänä yksistään 7 kertaa. "Oho"

tumblr_lnmgsczf601qh7p94o1_500.jpg

3) Miehet. Noin niinku yleensä. Tai ainakin mun tän hetkinen top25.

tumblr_ll89wqt3jj1qereslo1_500_large.jpg

4) True Bloodin 4. kausi ja Ericin krhm onnettomuus, hi hi hi. Se on söpis! <3

tumblr_lo6lizkhBB1qc6v4so1_500_large.jpg

5) Kahvi. Olen lomalla, saan juoda - kunhan nukun edes välillä.

tumblr_liwn7itrmt1qgtzz5o1_500_large.jpg

6) Ensi vuosi. Ylppärit ja synttärit.

tumblr_lmi05mfAMX1qj5fcro1_500_large.jpg

Nyt jatkan fiktion kimpussa. Vi hörs!