Kirjoitin teille eilen, mutta keskeytin sen sanaunohduksen vuoksi. Heräsin yöllä ja muistin sen sanan. PROVOSOIDA. Olen kadottanut viime aikoina suomenkielisiä sanoja kesken ajatusten, mutta saanut vastalahjaksi uniini ruotsinkielisiä ihmisiä. Juu ja eilisen näkemäni mukaan myös ruotsinkielisiä naapureita... Harmi vain, että talo on iso ja täällä on yli sata asuntoa, neljä rappua ja neljä kerrosta eli alas siitä nyt etsimään eilen bussipysäkillä nähtyä blondia... Kohtalo kuitenkin tuo meidät yhteen, jos on tarvis.

Luen tosiaan aika paljon blogeja ja niissä puhutaan vaatteista, ruoasta, elokuvista, musiikista ja kirjoista. Lomalukemisesta, erityisesti. Olen kovasti kateellinen sellaisille, jotka lukevat koko ajan kirjoja. Itselläni kun se on niin kausittaista. Nyt olen varmaan aloittanut viittä eri kirjaa, mutta mikään ei tunnu sopivalta jatkettavaksi. Oikean löydettyäni kahlaan sen läpi jopa päivässä ja sen jälkeen uuden lukemisen löytämiseen on paljon pienempi kynnys. 
 
Kahlaan usein vanhoja suosikkeja läpi, mutta olen vuoden sisällä rakastunut uusiin kirjoihin ja kirjailijoihin. 
Haluaisin teiltä lukuvinkkejä, mutta olen vähän nirso... Tai hmm kapeakatseinen. Laatuhaluinen. ;) 
Luen kaunokirjallisuutta. Eniten pohjoismaista ja amerikkalaista. Ei scifiä tai fantasiaa. Oho, siinä taisikin suurimmat kriteerit olla. Niin juu ja olen tavattoman huono lukemaan "vanhaa kirjallisuutta". Mutta voisin siitäkin päästä yli ja ottaa riskin. 
Suositelkaa minulle nyt lukemista siis! Vastapalvelukseksi voin vinkata teille vaikka jonkun biisin tai leffan tai kirjankin, jos haluatte. :) 
 
Isken yhden varauksen kirjastoon NYT ja sitten valmistaudun tuoreen inttileskin vierailuun.