Tervehdys. Päätin juuri Dexter-maratonini. Siihen päätyminen onkin mielenkiintoinen ketju. Ensiksi katsoin True Bloodia, TB:n jäätyä tauolle aloin katsoa saman tekijän (Alan Ballin) sarjaa Mullan alla ja sitten päätin tutustua Dexteriin. On muuten jännä sarja - noin niinkuin aiheeltaan ja etiikaltaan. Elämässäni on muuten jonkinlaista tolkkua kun saan tulla kotiin ja siellä odottaa dvd-boksi. Pääsee vähän pakenemaan tätä kurjaa eloa. Maanantain jälkeen olen ollut mm. retkellä ja tänään istunut koko päivän hymy naamalla toimikunnan juhlissa. Inhoan kaikenlaisia seurapelejä, mutta tykkään kuolata salaa läsnäolevia hottiksia. Sääli vain, että toinen hottiksista seurusteli "täydellisen naisen" kanssa. Siinä oli kyllä sellaisen hienon naapurintytön perikuva, että ihan vihaksi pistää!

Nojuu, nyt istun Vantaalla. Serkku älämölöi kaverinsa kanssa yläkerrassa ja minä kuolaan alakerrassa Skarsgårdeja (huom. monikko) sekä Brändeliiniä. Ekaks en tykänny tykänny tosta sen uudesta ja lyhyemmästä hiustyylistä, mutta nyt tykkään kovin! Voi kun pääsis pörröttämään sen hiuksia, tui tui tui!

Mä oon juonu tota vitamiinivettä! Ostan mielummin nykyään semmosta ku limua.

Niin ja mehän emme ole karanneet kihloihin Bräntsykän kanssa. Tuo sormus kuuluu rooliasuun ja kuvat ovat siis leffan kuvauksista, mutta tuossa kuvassa B luonnollisesti yrittää tavoittaa mua, mutta olen liian kiireinen nauraessani tälle kuvalle:

AHAHA! Halvat huvit, mutta terapeuttini sanoo että tärkeintä on olla huveja.

 

Hyvää sunnuntaita ja alkuviikkoa murut!