Vapaapäivä ja sitä seuraa kokonaan vapaa viikonloppu. Ah autuutta, sanonpahan vain. Äsken tulin juuri kaupasta (kävin hakemassa lääkärin määrämät Lääkkeet) ja nyt on vuorossa papereiden pinoaminen ja pizzan paistaminen. Ostin hieman liikaa herkkusieniä, koska minun pizzani ilman herkkusieniä ei ole pizza ollenkaan!

Eilen illalla sain muuten Eat Pray Loven loppuun. Intia-osuus oli mielestäni tylsin, Italia mielenkiintoisin ja Indonesia jotain siltä väliltä. Jälleen mälsää tuo, että kirjasta tehdään elokuva; Julia Roberts ja Javier Bardem ne siellä esiintyivät eivätkä itse kehittelemäni tyypit. Julia Roberts on kyllä kiva, Javierin kanssa emme ole löytäneet tosiamme. Mutta SILTI.
Illalla saan ehkä Puhtaat valkeat lakanatkin taas loppun ja sekös surettaa (sen lisäksi että sen sarjan loppu on oikeasti maailman surullisin ja kamalin!). On ihana tulla kotiin, jos joku tv-sarja odottaa dvd:llä katsomistaan.

Olen muuten aika varma että bongasin eilen ratikan ikkunasta Lauri Tähkän. "Jee", ihania nämä julkkisbongaukset. Jone Nikulaan törmäsin viime vuonna kahdesti ja sehän nyt on tunnetusti mielestäni Suomen ärsyttävin mies. Idolsiakaan ei voi katsoa, koska korvista alkaa muuten nousta savu.

Onko kukaan muu muuten bongaillut Limitless(Rajaton)-leffan trailereita telkkarista/telkkarissa? Itse pääsin Salkkarit-koukusta irti ja tällä viikolla olen katsonut tasan TB:n ja sehän tulee Yleltä eli ei mainoksia. Mutta sunntaina katsottiin American Idolia Tädin kanssa ja tuttu mies hyppeli pariin otteeseen ruutuun! Ensimmäisellä kerralla kävi näin:
Täti: "Mites se sun lehtijuttus?"
Minä: "No siis tosi jees, että *MAINOS ALKAA* ...... mä.... ajattelin.... joo... siis... kyllä mä... semmosen... *MAINOS LOPPUU* teen. Että hyvin, joo."

Minun mielestäni ihmisestä kertoo paljon sen irtokarkkivalinnat sekä pizzatäytteet eli nyt oman ruokani innoittaman gallupoin teiltä teidän suosikkitäytteenne! Mitä ilman pizza ei ole pizza? (Sovitaan että se tomaattikastike ja juusto kuuluvat automaattisesti asiaan ja mahdollisesti päälle laitettava oregano sekä valkosipuli myös.) Kertokaa ja minä voin analysoida persoonallisuutenne, hahaha.