Havahduin koulumatkalla muistikuvaan unesta. Näin viime yönä nimittäin unta, että olin runoillut tänne ja sitten kauhea määrä uusia tyyppejä oli kommentoinut ja kaikkien niiden joukossa oli Blondi! Hah hah, voi sitä järkytyksen määrää. Olin vielä inissyt tänne jotain, että ihastuminen on syvältä ja yhyy ja Blondi kommentissaan komppasi fiiliksiäni. Kehui jopa runoani (sekin oli tosi rakkauspessimistinen ja tietysti salaa omistettu ko. tyypille)! Oli kyllä taas pokassa pitelemistä bussissa.

Nämä pari viikkoa tosiaan tulevat olemaan yhtä juoksua (ja miten mulla on muuten ihan sellainen olo, että huomenna on jo torstai?!), mutta enpäs valita. Tänään taas istuin yhdessä kokouksessa mussuttamassa patonkia ja piti muiden iloksi avata yksi suklaamunakin. Perjantaista tulikin kokonaan vapaapäivä, mutta keksimpäs jotain tekemistä aamupäivälle (etten nukkuisi liian pitkään). Siitä ehkä lisää sitten joskus, hahahaha.

256414039_large.jpg?1299902844

Käppäilin tuolta parin kilometrin päästä kotiin ihan fiiliksissä ja sitten tietysti äiti soittaa.
"Ajattelin nyt nopeasti soittaa, että sain ne labratulokset ja oon nyt menos sairaalaan."
"Mitkä labratulokset?!"
"No ne sano, että oli arvot niin korkealla ja.."
"Joojoo, mut mitkä labratulokset? Millon sä labrassa oot käyny? Miks?"
"Tänään kävin ja nyt ne sit soitti ja oon matkalla... Ajattelin soittaa. Tädille ilmotin ja isoisälle soitan sit vielä."
"Jaa, juu, joo, okei."

Suoraan sanoen toivoin siinä loppumatkaa taittaessa että sulkevat tuon naisen hetkeksi vaikka jonnekin lepositeisiin ja sitten vatutti tuo sen informaatiotarve. Hirveä show aina joistain labratuloksista tai jostain. Voi elämä että tammikuun alussa oli silloin joka päivä kauhea puhelinrinki ja joka kerta oli samat "en tiiä mikä muhun meni ja nyt kyllä tilanne muuttuu ja oon puhunu kaikkien kaa jo tänään puhelimessa". Kyllä mäkin huomiota haluan, mutta en kehtaa soitella aina ympäri perhettä:
"Olin nyt siellä lääkärissä."
"Kävin nyt siellä apteekissa."
"Oli eka koulupäivä."
"Opettaja antaa mun käyttää kirjasta vanhempaa painosta."
"Maikka sano pisterajojen laskevan."
"Ostin persikoita - taas." (otsikkokin on napattu persikkapurkista, ANTEEEEEKS :D)
"Täällä paistaa aurinko."

Onneksi pääsee huomenna taas nojatuoliin mököttämään. Nyt menen pesemään hampaat ja kaadun sänkyyn.

(Niin ja Blondi; jos tiedät olevasi juuri Hän ja luet tätä, jätä toki rohkeasti kommentti! Voin alkaa sit sun poliisikoiraks, jos kiltisti kysyt. Muuten ollaan ihan zen/fine/last season.)