En ole koskaan ollut mikään fanityttö, koska olen niin omistushaluinen ja mustasukkainen. En halua jakaa rakkauttani/rakkaitani. Siksi on toisaalta kiva vastaanottaa niitä tuhahduksia ja silmänpyöräytyksiä kun muistan maanantai-iltapäivänä, että AINIIN TÄNÄÄN TULEE TEEBEE! Vähän hölmömmät kysyvät, että mikä on teebee, mutta parhaat tietävät. True Blood, of course. Sen jälkeen vaivun puoleksi minuutiksi transsiin ja mumisen "ruotsalainen vampyyri". Viime aikoina olen myös mumissut: "ruotsalainen vampyyri.... sinivihreä trikoo... coming soon... mä oon nähny kuvia..."

tumblr_leu5b3tLsD1qa2ovmo1_500_large.jpg

Puoli yksitoista minulla on iltapala edessäni ja sitten tulee HBO:n tunnari ja minä vaivun koomaan. Se tunti tuntuu pitkältä ja en haluaisi ikinä sen loppuvan. Istun vain pimeässä ja hymyilen. Tämä(kin) on tosirakkautta.

tumblr_l65apfXU7E1qa2ovmo1_500_large.jpg

Ja suonette anteeksi, jos ette jaksa ymmärtää tätä. Etsikää oma rakkautenne ja sitten ymmärrätte. TB on niitä pieniä valosäteitä tässä harmaassa vaiheessa. Ja onneksi minun ei tarvitse jakaa ASkarsia kenenkään kanssa! Mainitsinko jo, että sinivihreä/turkoosi ilmestyi ruudulle TÄNÄÄN? Niin ja että grau?

tumblr_l2c7avZ6Rh1qa2ovmo1_500.jpg

Vastailen kommentteihinne huomenna, kiitos murut niistä. <3 Nyt menen pyyhkimään suupieleni kuolasta... Jos musta ei kuulu viikkoon mitään, olen Arlandan lentokentällä odottamassa Ruotsin omaa poikaa kotiin.

tumblr_lf925vtMrD1qeecbqo1_500_large.png

PS. Kuvakansiostani päätellen on jossain vaiheessa tulossa kunnon "Päivä Juden kanssa"-postaus, haha.