Olen pahoillani, mutta inhoan ja en vietä ystävänpäivää. Tänään juhlistan ainoastaan True Bloodin kolmannen kauden alkamista ja selviytymistä uuteen viikkoon.

tumblr_l5tuk5ck7W1qaof7y_large.jpg?12974

Tota paitaa ^ oon odottanu jotain.... kolme kuukautta ilmestyväksi telkkariini ja tänään se kai sitten tapahtuu. JEEEEE.

Miksi tätä päivää vietetään? Miksi täällä juhlitaan ystäviä ja muualla rakkautta?

Kyllä, olen juuri se Ystävänpäivä-leffan Jessica Bielin hahmo. Jonain vuonna järjestän vielä ne anti-ystispäiväjuhlat! (Mutta sinne ei sitten tule *spoileri spoileri* Jamie Foxx)

Hempeillään nyt sen verran, että paras saamani onnittelu tänä kirottuna päivänä oli vuosi sitten: "Tiedän, että inhoat tätä päivää, mutta oot mulle silti tosi tärkeä - kaikkina päivinä! <3"

Koska ulkona on tosi kylmä ja aivotkin siellä jäätyy, pitää juoda lämmintä teetä ja katsoa kuumia miehiä. Palataan normaaliin päiväjärjestykseen huomenna. Saattaa olla että huomenna on luvassa Birdie kysyy & vastaa-postaus tai sitten ei. Se olis aika let's go!

Jude-Law-for-Dior-Homme-perfume-campaign

Voi Jude. Se yrittää soittaa mulle tunnustaakseen rakkautensa, mutta mun puhelin on äänettömällä ja en vietä tätä päivää. Yritä beibi huomenna uudestaan!