Olen pahoillani tästä hiljaisuudesta. Olisi tuhat asiaa kirjoitettavana, mutta ne tuntuvat olevan vain sellainen möykky. On myös jotenkin ADHD-olo jos OLISI aikaa kirjoittaa. Olen tosiaan viime päivinä juossut ostoksille vielä kuuden jälkeenkin, siivonnut yömyöhään ja mennyt kouluun meikittä. Laskin tänään, että kolmena viime yönä olen nukkunut yhteensä 13 tuntia.

No, nyt alkoi loma. Menee varmaan ensi viikkoon, että jaksan keskittyä johonkin muuhun täällä blogissa kuin teille tehtyyn joulukalenteriin (joka tosin on jo valmis ;>) ... Lupaan kirjottaa vielä ennen joulupukin tuloa kunnolliset jouluntoivotukset kalenteriluukun lisäksi ja sitten lähden Vuodatuksesta muutamaksi päiväksi sohvan nurkkaan. Sovitaanks näin? Ja viimeistään ensi vuonna palaan entistä ehompana!

Väsyneenä sitä tuntee itsensä enemmän robotiksi kuin ihmiseksi ja tuossa aikaisemmin aloin hahmotella paloja, joista minä koostun. Facebookin profiilisivun muututtua (tykkään!) saa lisätä yhteen kohtaan inspiroivia henkilöitä. Lisäisin Lisbeth Salanderin sinne, jos hän löytyisi Facebookin tietokannasta. Mutta tätä toista tuskin tarvitsee kahdesti miettiä minun ollessa kyseessä. M-A-D-O-N-N-A. Päädyin googlailun tai we-heart-it-tailun sijaan katselemaan Last.fm-sivustolla olevia kuvia. Luvassa siis kuvatulva ja muutamia ajatuksia Madonnasta. Toimikoon tämä samalla introna alkuyön konserttikatselulleni (sen aikana luvassa kyyneleitä, se on takuuvarmaa!).

Madonna+hu3.png

Bongatkaa kuvasta paljettivyö, joka aiheutti minulle taltuttamattoman ja ikuisen paljettihimon.

Madonna+GiveIt2MePromo2008_01.jpg

Olin viikko sitten ostoksilla ja silmäilin tuollaista ketjuröykkiötä, mutta se jäi vielä silloin ostamatta. Taidanpas käydä ensi viikolla vähän Lindexillä...

Madonna.jpg

Tämän kuvan olen nähnyt neljän-viiden vanhana ja sen jälkeen tanssin Material Girliä, joka loppui kesken levyn ollessa niin naarmuinen. Pidin jo silloin Madonnaa tavattoman kauniina.

Madonna+mtab16.jpg

Tämä menee kategoriaan "miltä haluaisin näyttää joka päivä". Pukeutuisin noin, laittaisin siistit meikit ja avautuisin toimittajille mielipiteistäni kotimaista kirjallisuutta koskien. Niin ja tietysti siteeraisin Madonnaa.

Madonna+elle.png

Jos joku sana symboloi minulle Madonnan kuvia, se on 'rauha'.

Madonna+Whos+That+Girl+Tour.png

Rakastan noita Madonnan kasarihiuksia!

Madonna+oui3.jpg

Jos pitää näyttää hyvältä kuvassa, niin käytän tuota samaa kikkaa: iso tukka ja pusukala-ilme.

Madonna+conf462.jpg

Stilli konsertista, jonka aion katsoa kohta. Arvatkaa rakastanko noita kenkiä. (Vastaus: JOOO)

Madonna+coadf4.png

Rakastan discopalloja ihan mahdottomasti. En oikeastaan ymmärrä niiden ideaa (tai joo ymmärrän, mutta en kuitenkaan), mutta rakastan silti. Ehkä ne ovat maailman parhaita turhakkeita.

Madonna+png.png

Voisin vaikka kirjoittaa tarinan tästä kuvasta.

Madonna+Paradise+Not+For+Me.jpg

Alkaa melkein jo itkettää kun näkee tämän kuvan. Kyseessä jälleen stilli Confessions tourin dvd:ltä ja kappale on Paradise is not for Me. </3

Madonna+mdn.png

Ihana ironia paistaa silmistä.

Madonna+Hq++LV.png

1,5 vuotta sitten tuijotin tätä kuvaa ja tajusin, että VOU.

Madonna+PNG.png

Paras, parempi ja Madonna.

Nyt minä menen! Kuullaan pian, nauttikaa olostanne! <3