Olen niin iloinen huumautuessani jostain (julkkis)miehestä. Alun "OMG"-huutojen jälkeen alkaa faktojen selvittäminen ja kivojen kuvien googlailu. Seuraavassa vaiheessa hehkutetaan hiljaa ja vähitellen kerrotaan kavereille. Ehkä ensimmäisenä sille, joka voisi sanoa "AI NOU, se on KUUMA!". Yleensä keskustelu kavereille menee näin:

Minä: "Arvaa mitä!"
Kaveri: "Lännes on itä?"
Minä: "Hehe-hehe-hee, eiku oon löytäny elämäni miehen!"
Kaveri: "... Jahas?" *katsoo epäröivästi*
Minä: "JOOOOOO, sen nimi on XXXX XXXXXXXXX ja oon ihan rakastunu sen silmiin ja kaikkeen!"
Kaveri: ".... Jahas?" tai "Ai SE?? *katsoo silmät suurina ja entistä epäröivämminn*"
Minä: "JOOOOOOOOO, se on mun elämäni mies ihan selkeesti! Se on syntyny vuonna XXXX ja työkseen se XXXXXXXX."
Kaveri: "..... Just. *katsoo mielisairaalaan lähettävällä ilmeellä*"
Minä: "Ainoo vaan, että se seurustelee sen ärsyttävän XXXXXXX kanssa, mutta se nyt on vaan hidaste!"
Kaveri: *tujottaa*

Sen jälkeen googlaillaan edelleen ja surraan muiden ihmisten tuijotuksia tai hehkutetaan jonkun kanssa, mutta jonkin ajan kuluttua aletaan muistelemaan aikaa ennen löytöä tai juuri sen löydön tapahduttua.

Minun viimeisin Elämäni Mies löytyi syyskuussa ja kertoisin sen tarinan näin:

"No siis, en yhtään tiiä, että mistä mä tiesin sen olevan siinä sarjassa. Muistan sen olleen ruotsalaisen juorulehden (Se & Hör, varmaankin) kannessa sen ärsyttävän tyttöystävän kanssa. Sitten näin sen siinä sarjassa, kun katoin sen suomalaistähden vieralujakson. Sitten eräänä päivänä mä luin juoruja ja PAM-PAM

true_blood_emmy_large.jpg?1285037791

Kuva on täältä

tumblr_lcwro8TznG1qa2ovmo1_500.jpg
Tämä kuva on täältä

No mä olin ihan oo äm gee ja wee tee äff, mutta jatkoin sit googlailua ja seuraavana päivänä ihkutettiin sitä mun kummitädin kaa. Sit kerroin mun tyypeille ja kukaan ei sanonu mitään. Lähinnä kaikki vaan tuijottaa ja sanoo: 'Niin, se on siinä sarjassa'. Oon vaan, että joojoo, mutta se vaan esittää siis sitä, ei se oikeesti oo sellanen!
Sit eräänä päivänä mä menin videovuokraamoon ja vuokrasin sarjan ekan kauden ja katoin sen sinä ja seuraavana päivänä. Viikon päästä toinen tuotantokausi ja olin entistä enemmän pökerryksissä. Koska tietty se oli tosi ihana, mutta se koko sarja oli ihan mahtava.

Tosta on nyt jotain kolme kuukautta ja mä sain pahat vierotusoireet sarjasta (kuukauden flunssa + keuhoputkentulehdus + poskiontelotulehdus), oon googlaillu aika paljon ja lisäks noi sen perheenjäsenet (isä ja pari veljeä) tunkee mun tietoisuuteen ruotsinkielisten lehtien siuvilta. Nojoo, toi sen nuorempi veli on ihan söpö ja se onkin vaan kaks vuotta mua vanhempi! (kerran veljeksiin sekaantuja, aina veljeksiin sekaantuja)"

Olen iloinen - siis. :D

Kuka on teidän viimeisin elämänne mies?

tumblr_lcu6wchjTS1qa2ovmo1_500.jpg

Jätä se tyttöystävä, tuo veljes tänne myös (ainakin näytille!) ja öö ala mun henk.koht. tukiopettajaks ruotsissa? Palkaksi paljon lihapullia ja halauksia. Voin myös tulla Ruotsiin sun luo tai seuraamaan True Bloodin kuvauksia Jenkkeihin. Jos vaan saan ensin kattoa sen 3. kauden, koska muuten en ymmärrä 4. kauden kuvauksista MITÄÄN. Kuva täältä