Olen iloinen Kings of Leonista. Siinä on veljeksiä sekä serkku. Sex on Fire päräytti korviin ja jätti heti koukkuun akrobaattisiin kitaravirityksiin. Use Somebodysta olen täälläkin puhunut, mutta kaunis kaunis Closer on jäänyt maineitta. Ihanan surullinen melodia! Rakastan kyllä BOTT-levyn kantta, mutta uskon silti musiikin taianomaisuuden syntyneen laulaja-Calebin hiustenleikkuun myötä.

BOTT.jpg

Kuva on täältä ja minulla on juttu hehkulamppuihin.

Radioactive-kappaleen tultua kuuntelin sen ja jäin miettimään. Onneksi KOL(LI)-fani on myös Tätinainen, joten käytiin keskustelu:

Minä: "Onks tää???"
Tätinainen: "Jaa-a... Täytyy ehks kuunnella joku pari kolmesataa kertaa, että osaa sanoo."
Minä: "Todellakin! Mut tykkään noista kitaroista ja Caleb on aina Caleb!"
Tätinainen: "Näin on! Vaatii ehkä kahvia sekä teetä ynnä googlailua ennen lopullista päätöstä!"
Minä: "Yeap!"

No, pari kuukautta myöhemmin havahduin päässäni soiviin kitaroihin ja oli PAKKO kuunnella Radioactive kolme kertaa putkeen. Ei ne petä!

kings-of-leon-only-by-the-night21.jpg

Kuva täältä ja Caleb on tuossa edessä. Tykkään myös kovasti hänen pikkuveljestään basisti-Jaredista, joka on heti tuossa toisena oikealta.