"Sinun olisi tarkoitus kirjoittaa muistiinpano, joka sisältää 40 satunnaista asiaa, faktaa, tapaa tai tavoitettasi." - Facebook on hyvä tapa tappaa aikaa, mutta teenpäs tämän nyt tänne.

1. Jos olen kirjastossa, niin tapani on suoristella kirjoja. Ammattitauti -> olin tet-harjoittelussa kirjastossa.
2. Luen päivittäin seuraavia juorusivustoja: justjared.buzznet.com; people.com; uk.eonline.com; hollywoodlife.com; svenskdam.se; iltasanomat.fi/viihde ja jos jaksan(!) niin näppäilen vielä erikseen Expressenin ja Aftonbladetin Nöje-osiot. Kamalaa, tiedän.
3. Tein tänään maissipannukakkuja erään tv-kokin innoittamana. Tai no, maissivohveleita, koska en osaa tehdä lettuja kunnolla.
4. Ostin tänään liput Kumman kaa-esitykseen, jee!
5. Tämän jutun viisi viimeistä juttua ovat ne suuret uutiset, päätökset ja "salaisuudet", joita olen teaseroinut varmaan kohta kuukauden.
6. Olen kuumeessa, kurkussa on limaa ja yskin + vatsa on kipeä.
7. Viime yönä näin unta yhdestä muotibloggaajasta (hengailin hänen kaveriporukassaan) ja Nurse Jackie-ohjelmasta. Jackiessä olin itse mukana ja vierailevana tähtenä oli Bradleeey Coopeeer, jonka roolihahmon nimi oli Smith.
8. Katson televisiota kone valmiustilassa. Tänään tarkistin Good Wife-sarjan vierailevan tähden tiedot ja eksyin lukemaan juttua Nine-elokuvasta (jonka jätin kesken, koska se oli tylsä).
9. Olen wikipediaholisti, tsekkaan päivittäin myös Imdb:n juttuja ja joskus eksyn tunniksi We heart it-sivustolle. Mutta se Wikipedia on suurin ongelma.
10. Tietokoneeni kello näyttää Helsingin, Los Angelesin ja New Yorkin ajat.
11. Olin tänään kovasti sitä mieltä, että en ikinä enää näe ketään ihmistä ja kuolen omaan sänkyyni än yy tee nyt. Myöhemmin totesin, että aamut eivät ole minun juttuni.
12. Yksi lause sai minut hymyilemään.
13. Viikko sitten istuin pöydän ääressä päivittämässä mieslistaa ja muistelimme yhteen ääneen tiettyjen julkkisten sukusuhteita jne. ja eräs mieshenkilö ihmetteli: "Miten te tiedätte kaiken ton?" Öh, katso kohdat 2 ja 9.
14. Rakastan olla vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen, mutta suurin osa kauniina pitämistäni naisista ovat tummahiuksisia.
15. Stailaan ihmisiä mielessäni. Niin ventovieraita kuin kavereitakin. Jos siis joskus tuijotan sinua kesken keskustelun tai joku random tuijottaa metrossa, niin minä se olen ja suunnittelen mikä huulipunasävy sopisi sinulle parhaiten.
16. En voi sietää Lady Gagaa ja biisejäkin siedän vain humalassa.
17. Näin tänään kaupungilla ihmisen, jonka vuoksi vaihdoin kadunreunaa aika nopeasti.
18. Olen kirjoittanut sketsisarjaa 30 sivua. Siihen kuuluu myös muutama uudestaan sanoitettu laulu.
19. Käsikirjoitin hiljattain myös lyhytelokuvan kouluun.
20. Olisin varmasti viihtynyt vieläkin paremmin 60-80-lukujen Helsingissä.
21. Kirjoitin talvella 08-09 paljon runoja.
22. Pidin myös em. aikana päiväkirjaa. Tosin kesästä kesään, mutta vuodet olivat 08-09.
23. Minun pitäisi miettiä, että mikä tekisi minut onnelliseksi. (Terapiajuttu)
24. Alan kohta stressata joulusta. Joulukuusen haluan, muuta en tiedä vielä.
25. Menen helposti numeroissa sekaisin. "Se oli kutonen, tai ysi... Kasi ehkä" Samalla kuitenkin omaan hyvän numeromuistin.
26. Pitäisi edelleen lukea se hitsin vitsin valtiotieteellisen pääsykoekirja.
27. Lupasin myös kirjoittaa kolumnin, mutta se on viimeistelyä vaille valmis ja inhoan viimestelyä!
28. Sain ainoan Owen Wilson-elokuvani kotiin viime viikolla ja aion katsoa sen piian.
29. Mökötän tällä hetkellä Carl Philipille ja olen leppymässä (taas) Vince Vaughnille.
30. Pelasin kerran Aliasta kaverin kanssa niin, että vihjeitä sai antaa ainoastaan Frendit-sarjaan liittyen. Tyyliin: "Ross tykkää näistä!" "DINOSAURUS!" Suosittelen.
31. Jäänteitä 13-vuotiaalta minulta: osaan pari ekaa riviä USA:n kansallishymniä, osaan piirtää Jenkkien lipun (raidoilla ja tähdillä on tarkat paikat ja merkitykset) ja listata kaikki osavaltiot kuudessa minuutissa.
32. Tykkään kannustaa tv-hahmoja. Viime Good Wife-jakson aikana taisin kahdesti huudahtaa: "YOU GO MR. BIG!", koska Sinkkujen Mr. Big on siinä. Tosin sen nimi on Peter tuossa sarjassa, mutta minulle se on Big.
33. Haluaisin ostaa Twin Peaksin (ehkä maailman 5. paras tv-sarja evör!) dvd-boksin, mutta en uskalla katsoa sitä... Varsinkaan yksin.
34. Borat ja Brüno eivät olleet mielestäni yhtään hauskoja.
35. Siteeraan usein ihmisille julkkiksia, elokuvia tai tv-sarjoja ja kukaan ei tajua mitään. Joskus lainaan myös juttuja biiseistä.
36. ZEN on ohi, mutta kai me silti juhlistetaan vuosipäivää (27.10.)?
37. Pohdin tuossa kolme - neljä viikkoa sitten ja totesin, että jos tykkään Blondista, niin sitten tykkään. Ei voi mitään. (= terapia tuottaa tuloksia) Niin ja nyt taidan siis tykätä. Vähän. En paljoa. (Birdie! Älä huijaa itseäsi!!) Okei. Jonkin verran, mutta nyt ei oo näkyny ko. tyyppiä, eli en oo ihan 100 varma. Palaamme asiaan.
38. Katsoin 9 päivän sisään True Bloodin ensimmäisen ja toisen kauden... Eli 1200 minuuttia vampyyreita. Se on oikeasti hyvä sarja! Se on hauska ja sitten siinä on sellasta perinteistä hömppää. (Plus Ale-ale-alexander on *Homer Simpsonin donitsikuolausääni*)
39. EPYn kanssa asiat selvitty. Hän ei kadu mitään ja siksi minä en voi olla hänen kanssaan tekemisissä enää.
40. Kolmen edellisen syyn vuoksi olen ollut kohtalaisen iloinen ja tasapainoinen viime aikoina - tarkoittaen siis arkielämää. Masennuselämä erikseen.

Toivokaamme pikaista paranemista minulle.