Usein minua katsotaan pitkään ja oudosti, jos mainitsen nimen ja sen perään sanon "on niiiiiiiin kuuma!" Vastapuolen reaktio on myös usein: "Eww, eikä oo?" Sen jälkeen hymyilen todella leveästi ja sanon jonkun hyvän syyn: "Se näyttää ihan nallekarhulta!", "Sen silmät on niin ihanat!" tai "Onpas."

Hyvistä miehistä keskusteleminen vie yleensä ystävyyden toiselle tasolle ja jos oikeasti saadaan yhteisiä mieslistoja kasaan ilman tappelua... Bravo! (Voi tehdä myös kuten minä ja kaverini: teimme 300 miehen listan ja jaoimme ne sen jälkeen tasan. Muistan "myyneeni" Russel Crowen saadakseni McDreamyn)

Näin vanhemmiten sitä huomaa tarvitsevansa vähemmän miehiä ja keskittyävänsä laatuun.

En ole kovin montaa kummaksuvaa katsetta saanut Bradley Cooperista. Jos joku joskus kysyy, niin minulla on neljä minuuttia kestävä vastaus sille, miksi minä pidän Brändeliinistä:

Jos video ei toimi, se löytyy täältä.

Tuo video pelastaa synkät hetket! Nauran alussa Brändeliinin kanssa yhtä aikaa aina sille samalle huonolle vitsille ("What?! Are you nuts? I'm not gonna tell anybody, he he he"), olen ottanut käyttöön "YOMOTHAFUCKA!"-huudahduksen ja Co-co-cooper sekoilee sanoissaan ("My bed... my OLD bedroom"), koska vanhemmilleen se joutuu nukkumaan, jos ei ole täällä ollut kiltisti.

Äsken etsiessäni tuota vastausta löysin myös erittäin hyvän koe-esiintymisvideon Brändeliinille/Brändeliinistä sitä Greyn anatomiaa varten, se löytyy täältä. Hahaha. Miksei tuollaista koskaan tapahdu Greyn anatomiassa? McSteamy, McDreamy, se uusi kiva mies? No, tässä teille olisi McBradley!

Hyvää lauantaita, toivoopi
Birdie - yskien eteenpäin