When Marlon Brando passed away
You had that look upon your face
Advertising space
And
No one learned from your mistakes
We let our profit s go to waste
All that's left in any case
Is Advertising space
- Advertising space/Robbie Williams


Viides päivä kuumetta, neljäs päivä minulle harvinaista yskää ja huomenna voisi mennä teekoohon istumaan. Kuka haluaa tulla seuraksi, heh? Olen päivistä sekaisin. Mietin, että onko keskiviikko vai perjantai, mutta eilen tuli Miljonääriäidit, joten tänään on pakko olla torstai. Eilen tuli myös vahingossa katsottua viimeinen puolisko Greyn anatomian 6. kauden päätösjaksosta ja hysteerinen itkukohtaushan siinä tuli. Onneksi olen lukenut juoruja ja tiesin etteivät asiat ole niiiiin huonosti. Taitaa silti olla aika perua kaikki "McDreamy on nykyään tosi tylsä ja McSteamy on parempi"-puheet... ;( <3

Tuossa pari päivää sitten näin telkkarissa pätkän isäni kotipaikasta, joka sijaitsee omaa kotikaupunkiani 120 kilometriä pohjoiseen. En ole käynyt siellä kohta kolmeen vuoteen omasta tahdostani. Minua on houkuteltu, kutsuttu ja pyydetty, mutta en ole mennyt. Syitä voisin hakea monia, mutta eniten se oleminen siellä on häiritsevää "tällä iällä". Minulla ei ole siellä isän ja hänen vaimonsa (+/- puolipuolisisarukset jotka kumpikin asuu nykyään muualla) lisäksi yhtään mitään, eli nyhjötän telkkarin edessä katsomassa Oprahia, pöydän ääressä juomassa jogurttia, laskemassa puolipuoliveljen partavedet, katsomassa Tuho-osastoa putkeen. puhumassa helsinkiläisten ystävien kanssa puhelimessa tai mesessä taaaai.... Nukkumassa. "Jee"! Lisäksi se matka on monta tuntia junassa yhteen suuntaan ja ärh. Isäsuhde on melkein enemmän hukassa kuin äitisuhde, eli olen olosuhdeorpo.

Se kaupunki on kuitenkin nätti, varsinkin kesällä ja joulupäivän iltana täysin autio. Nykyään voisin viihtyä kaupungilla kuunnellen ihmisten puheita... Jos menisin sinne, niin haluaisin viettää päivät yksin (ts. isän ja äitipuolen tulisi olla töissä). Aamuisin lukisin lehden, katsoisin Oprahin ja lähtisin kaupungille. AINIIN! Isä kertoi kesällä, että naapurin setä on kaivannut minua ja kysellyt, että missä olen kun minua ei ole näkynyt, hahahaha. Ehkä menen jonain päivänä sinne (kaupunkiin) ja ensimmäisenä riennän moikkaamaan Timoa.

Kun Nelonen alkoi kesällä mainostamaan Nurse Jackie-sarjaa, olin raivostunut. Se sarja "selkeästi" oli naiskopio Housesta. No, kuinkas ollakaan katsoin ensimmäisen jakson ja tykästyin kovasti ja näin jopa sarjasta unta tällä viikolla... Viime viikolla? Joskus kuitenkin. Vasta äsken (eilen) minulle selvisi, että hauskaa (ja kivan sukunimen omaavaa) Dr. Cooperia näyttelee Peter Facinelli, joka puolestaan NÄKÖJÄÄN näyttelee myös Twilight-sarjassa?! En nyt tiedä, että miten tästä jatkaa tuon Dr. Cooperin diggailua, koska tuntuu kuin minua olisi petetty!

No, onneksi on Owen Wilson. Eilen tosiaan katsoin Darjeeling Limitedin (kirjoitan siitä jonain toisena päivänä enemmän) ja siinähän Owen on vanhin veljistä. Knoppitietoa leffasta: näyttelijät tekivät itse omat maskinsa aamuisin ja Owen ei osallistunut promoamiseen, koska oli yrittänyt itsaria... Niin ja leffa teki n. 6 miljoonaa tappiota. Imdb:ssa kerrotaan (jotenkin näin), että Owenin roolihahmo on Francis, joka toipuu (luultavasti/epäiltävästi) itsemurhayrityksestä ja "ironista kyllä" Owen Wilson ei voinut osallistua promootioon, koska oli toipumassa itsemurhayrityksestä. Siinä ei ole mitään ironista, koska Owen on paras ja adoptoisin sen 42-vuotiaan(!?!) surffitukan tänne luokseni asumaan anytime!

(Täytyy kysyä Brändeliiniltä, jos sille tuplaadoptio: sekä Ale-ale-alexander että Owen. Jälkimmäinen enempi sellaiseksi sympaattiseksi päivän piristäjäksi ja ensiksi mainittu sellaiseksi puutarhuri-tai-baby-ota-paita-pois-tyyliseksi koristeeksi, hehe)

Ei tänään muuta, menen sivistämään itseäni kirjallisuuden parissa.

Terkkuja teille terveille!

Birdie
aka
0w3nWils0n4ever92

PS. AHAHAHAH, olen maailman hauskin, koska tuo on paras nimimerkki ikinä! ... Nii paljos sitä kuumetta olikaan....?