Terkut täältä! Kaipailen iltapäivällä syömääni peruna-kala-sipuli-majoneesi-sitruunajuttua. Oikeasti sen nimi oli "sitruunamarinoitua savulohta ja perunaa". Kiitos ja NAM Stockan Herkulle - jälleen kerran. Nyt kun sain sen kantiskortin, niin pitää joka välissä shopata siellä. Jos vuodessa ostaa Stockalta 4000 eurolla kamaa, niin sitten pääsee johonkin puoli-VIP-joukkoon. Minulla on tavoite!!!! Heh, noei. Minulla on tavoitteena tulla joskus niin överiksi, että menen taksilla Stockalle. En ehkä käske sen odottaa, koska Herkussa on sellaisia ilmaisia taksipuhelimia.

Ei vaan, pitääkin puhua teille tästä Stockasta. Aamiainen Tiffanyllä-elokuvassa Holly puhuu... apua mikä sen miehen nimi oli... no, kutsun minäkin häntä nyt Frediksi kuten Holly. Eikun ei ei, se oli Paul! No, Holly siis sanoo Paulille jotain tämmöistä, että Tiffanyllä hän tuntee olonsa turvalliseksi sekä siellä ei voisi tapahtua mitään pahaa. No, pitäisi varmaan muuttaa blogin nimi, "Aamianen Stockalla", koska minä tunnen samoin sitä kohtaan. Lisäksi se on pala sitä elämää, jota minä haluan erää. Kutsukaa snobiksi parinkymmenen vuoden päästä, jos minulla on se puoli-VIP-kortti ja käyn ruokaostoksille useammin Herkussa kuin Cittarissa. Minua ei haittaisi yhtään, koska sitä minä haluan. Kiiltävän mustan auton, kalliit kengät, siistin kampauksen ja Marimekon mekkoja. Jonain päivänä kun minua kutsutaan snobiksi, niin minä olen onnellinen!

Asiasta toiseen katsokaa näitä sanoja Tiffanystä:

Paul Varjak: I love you.
Holly Golightly: So what.
Paul Varjak: So what? So plenty! I love you, you belong to me!
Holly Golightly: [tearfully] No. People don't belong to people.
Paul Varjak: Of course they do!
Holly Golightly: I'll never let ANYBODY put me in a cage.
Paul Varjak: I don't want to put you in a cage, I want to love you!

*syvä huokaus*

Näin puhuu tyttö toffeepapereiden keskeltä ja juuri kahden tunnin päiväunien jälkeen. Eilen valittelin väsymystäni ja eräs nimeltä mainitsematon sukulainen (isäni) heitti: "Mene raittiiseen ilmaan?" No minä siihen, että olen ollut koko päivän. Isä siihen: "Ehkä se on sitten sitä raittiin ilman tuomaa 'hyvää väsymystä'?" No voi venäjä, pitääkö väsymyksen aina liittyä ULKOILMAAN?!?!?!?!?! Mistä tulikin mieleen, että osaako kukaan piilottaa Facebookissa pelkkiä statuksia ym. päivityksiä tietyiltä henkilöiltä? Itse harrastan satunnaisesti blokkaamista äidiltä, mutta siten menee häneltä koko (minun) seinä kiinni ja en minä sitä tarvitse - vielä. :D

Nojoo, huomenna luvassa juhlat ja ajattelin mm. kerätä nuo toffeepaperit tästä sohvalta. Trololoo ihmiset!