Jos kirjottelisin tänään teille niitä juttuja, mitä kirjoitin eilen ennen kuin painoin enteriä väärään aikaan? Heh.

Ensiksi totean, että täällä on varmasti Blondi-faneja sekä hänen comebackiään odottavia, joten minulla on teille havaintoja.
Kävelin eilen koulusta ja ajattelin tulevaisuutta. Tiedättehän kuinka ajatukset risteilee... Ajattelin ammattia X, johon halusin joskus ja joka on Blondin isän ammatti. Sitten mietin, että aikookohan Blondi seurata isänsä jalanjälkiä ja melkein nauroin mielikuvalle. Sen jälkeen huomasinkin muutaman metrin päässä tutun takatukan (hyi) ja pysähdyin kauemmas bussipysäkille odottamaan bussia. Seisoin selin sinne päin ja tuli sellainen tuttu olo, että "näin olen joskus ennenkin seissyt, mutta silloin toivoin jääväni auton alle, nyt olen vain pirun cool". Kohta muuten onkin ZEN-vuosipäivä ja silloin meidän täytyy pitää biiiiileeeet täällä!

Maanantaisin tulee Good Wife ja siinä on Sinkkiksen Mr. Big, jolla on maailman paras puhelinääni! Odottelen innolla sitä päivää, että Mr. Big soittaa minulle ja sanoo: "Hey baby..." Kaverin mielestä minä saan odottaa ikuisuuden, mutta eihän se niin voi mennä, eihän?

Eilen kokkailin kinkkukiusausta ja juustokakkua, olee! Tänään en kokkaile mitään, mutta pesen pyykkiä ja kirjoittelen koulujuttuja (ellei joku Alexander pomppaa esiin ja pakota googlailemaan... NIIN EI SAA KÄYDÄ).

Lukeeko kukaan muuten sunnuntaisin Hesaria? Siellä on aina se sellainen "Minä rakastan"-juttu, jossa joku julkkis tms. kirjoittaa, mitä hän rakastaa. Sanomalehti, uimahalli, tunne, esine... jne. Minä voisin rakastaa ruotsalaisia tai villasukkia ja pipoa. Tänäänkin koulusta lähtiessä satoi ja laitoin bussissa pipon päähän. Tuli heti turvallisempi olo. En tiedä miksi. Tämä on jo pari vuotta vanha Indiskan pipo. Pehmeä ja päähäni istuva. Kotiin saavuttuani heitin eripari-villasukat jalkaan, koska on kylmä. Pitäisi kaivella esiin ne loput kuusi paria jostain, ettei tarvitsisi käyttää pelkästään noita kahtia ja yhtä eriparia.

Illalla voisi olla luvassa Marie Antoinette-elokuva loppuun asti, villasukkahiihtelyä ja hiljaa-hyvä-tulee-mutta-olet-kuitenkin-kotiarestissa-siivousta. Sateista syyspäivää teille, tänään haistoin syksyn ja lauantaina päähän tippui vaahteran lehti!

EDIT 17.25: Minä siivosin makuuhuoneen(!!) ja lupauduin uuteen kirjoitusprojektiin. Oho. Siinä ohessa meni Tropiikin hedelmät herajuomaa (mitä on herajuoma, kertokaa pliiis) ja pari kuppia teetä. Birdie <3 Syksy. Birdie <3 Kaikki! (Paitsi Blondi)