On niitä viikkoja jolloin heittää kotiin tullessaan kaikki tavarat keittiön tuolille, myttää tyhmät arkivaatteet sohvalle ja hakee sängystä villasukat, sohvalta hupparin ja tuolilta Holltwood-kotirouva-housut ja näitä tavaroita noukkiessa vaihtaa blogitopin päälle (siksi kutsun nyt sitä paitaa jossa lukee I'M NOT UR BIDIE).

Aurinko paistaa tasan silloin kun sinulla ei ole aurinkolaseja mukana. Kaikki vanhat ihmiset tulevat juttelemaan sinulle (tänään vaari sairalassa kysyi paljonko hänen kellonsa näyttää, söpöä ja hieman omituista).

Puhelimen akku piippailee loppumistaan ja kaveri soittaa juuri silloin ja samalla juttelet äidin kaverin kanssa. Huonoja uutisia ja Jone Nikula (ARGH) pyöräilee samalla hetkellä ohi. "Tää on joku vittuilupäivä, ihan oikeesti! Ei Jone Nikula pyöräile!", sanotaan viestissä ja sanot heihei äidille.

Kotimatkalla Ärrän setä oli ilkeä ja kotona odottaa outo sipulin haju. Materialistinen onni löytyy kuitenkin Trendistä, uudesta liian kalliista ponchosta, englantilaisesta toffeesta, katkarapusalaatista ja bagelista.

Minulla on paljon kerrottavaa, mutta vähän energiaa. Oletteko katsoneet Vintiöitä (ette varmaan, kukaan, paitsi minä, ei koskaan ole)? Vanhoissa jaksoissa on maailman huonoin kidnappaaja-panttivankidraama. Mies huutaa ikkunasta jotkut ihmeelliset lasit päässään: "Minä VAADIN saada helikopterin" ja mitä kaikkea muuta. Lopuksi hän vaatii: "Minä VAADIN saada tänne panttivangin". No, samalla äänensävyllä väsymyksen vuoksi:

Minä vaadin saada tänne kotiin Jude Law'n odottamaan teekuppi kädessä (ilman paitaa, kenties essu päällä), kun tulen kotiin. Minä myös vaadin, että Henkka Maukka miesmalli ojentaa olovaatteet ja auttaa villasukat jalkaan, koska en jaksaisi itse niitä pujottaa. Minä vaadin, että Ruotsalainen Vampyyri olisi hakenut Ikeasta köttbullareita ja niitä minä sitten söisin. Lopuksi minä vaadin, että sängyssäni makaisi Bradley Cooper, joka kädet ojossa ottaisi minut vastaan ja minä nyyhkyttäisin päivän olleen kamala ja Brändeliini silittäisi hiuksiani ja puhuisi ranskaa tai vaihtoehtoisesti kertoisi mitä hauskaa Hangover 2-leffassa tulee tapahtumaan.

MINÄ VAADIN.


PS. Suunnittelen listaavani lukemiani blogeja tuonne sivuun. Jos ette halua, että linkitän bloginne, niin ilmoittakaa.