too fucked up?

Hej på dig,

pari iltaa sitten iski kerran puolessa vuodessa tuleva siivousvimma ja eilen se jatkui ikkunoiden pesemiseen asti. Maalasin jopa yhden neljästä tuolistani. Vähän ennen kuutta sainkin vieraan ja.... No, neljään asti meni ja ette usko kuinka huono olo on! Miksi asuntoni heiluu? Miksi päässäni soi yksi kappale niinkin ironisesti nimetystä leffasta kuin THE HANGOVER? Kuka on sotkenut täällä? Miksi tuossa on noin paljon tölkkejä? Kysymykset jatkuu... Ai niin ja unohdinko jo sanoa, että tänään pitäisi lähteä baariin? Hehe-hehe-eh... Kattellaan, kattellaan..

Näin ystävääni pitkästä aikaa ja hauskaa oli. Istuimme aikamme parvekkeella ja sitten olohuoneessa. Mm. tanssimme ja loppuvaiheessa makasin sohvalla ulvomassa, että Blondi on tyhmä. (tummennetut = minä)
"Mulla on heikko hetki!"
"Heikko hetki kestää puoli tuntia, toi on kestäny viis tuntia."
"Okei, mulla on huono päivä!"
"Huono kuukausi, huono vuosi!"
"Nii just! Loppuis jo tää tyhmä vuosi!"
Huono vuosi johtuu tasan siitä, että parina yönä on ollut mielenkiintoisia Blondi-unia, joiden tulemisesta ei ole mitään hajua. Ratkaisu kaikkeen on tietysti: "Mä en tuu kouluun!"

Nyt laitan jonkun leffan pyörimään ja palaan vaaka-asentoon. Jos minusta ei kuulu mitään, niin olen kuollut.

PS. Onko maailma oikeasti niin julma paikka miltä se tuntuu? Videovuokraamon ikkuna on tapetoitu Sherlock Holmes-julisteita ja ulkona seisoo ständi Valentine's Day-leffajulisteella.