Ihanaa torstaita raksut, vastailin kommentteihin vasta tänään, joten en eilen kirjoitellut mitään. Haluan vastata teidän kommentteihin jotenkin järkevästi ja ennen uuden postauksen kirjoittamista, joten siirsin kummatkin jutut täksi päiväksi. :)

Noh, eilen oli sitten tämmöinen juttu:
*Birdie sulkee oven ja astuu rappusille* "Vittu mä oon sekasin"
Että terkkuja terapiasta... Se on RANKKAA! Välillä tuntuu, että terapeutti pitää minua ihan hulluna tai mukamasentuneena. No, jos on kolmesti käynyt lääkärissä ja saanut kuulla olevansa "liian terve terapiaan", niin tuo jälkimmäisen pelko ei ehkä ole ihan aiheeton. Mukava terapeuttini kyseli minulta kaikkea ja sanoi sitten:
"Sä oot varmaan puhunu tästä aiemmin... Että masennus ei näy susta ulkopuolelle... Sä kerrot masennuksestas hymyillen" Siinä vaiheessa hymy hyytyi ja aloin pitää itseäni entistä hullumpana. Keksin kotimatkalla syyn hymyilyyni... Teen sen puoliksi tahallani ja puoliksi vahingossa, mutta OUTOA se on.

Tatuointi ajaa myös melkein hulluuteen. Pelkään tuhoavani sen ja nyt sitä KUTITTAA KAUHEASTI ja raapia ei saa. Lisäksi löydän pieniä vihreitä ihonpalasia about joka paikasta ja alan pelätä, että tatuointi katoaa. Ei sa taida ihan niin mennä, tuossa kädessä alkaa olla jo siisti kuva.

Onko teillä jotain sellaista paikkaa, jossa voisitte viettää ikuisuuden ja tunnette olonne - hmm - turvalliseksi? Joku kodin ulkpuolinen paikka, siis. Minä rakastan ratikoita, kirjastoja sekä Erästä Paikkaa täällä Helsingissä. Noissa kolmessa voisin olla ikuisesti. Siellä ei tapahdu mitään pahaa ja elämä menee silti eteenpäin. Kirjastossa kuljen hyllyltä toiselle pää vinossa ja ratikka taas vie minua, minä en sitä. Eräässä Paikassa aika pysähtyy kokonaan ja olen jossain kaukana turvassa.

Kirjallisuus on imenyt taas mukaansa. Lieneekö syynä, että lempparikirjailijani on julkaissut juuri uuden teoksen, hihii. Kahmaisin mukaan tänään seitsemän kirjaa ja kotona odotti neljä ennestään... No, jos jatkaisin tätä vauhtia kuin nyt, niin saisin luettua yhden kirjan kolmessa päivässä, eli kymmenen kirjaa kuukaudessa? Vauhtiani hidastaa koulu sekä televiso. Lehdet. Blogi. Juorut. Muiden blogit.

Huomenna luvassa "Birdie goes nuts"-ilta, eli pizzaa, irttareita, sikana leffoja ja limua. Koska olen sen arvoinen ensimmäisen kouluviikon jälkeen! (Arinalla on synttärit, eli onnea tätäkin kautta. <3)

Nyt luvassa juoruja ja paluu kirjan pariin. Kuulemma ehkä huomenna.

PS. Sancia kertoi, että Glamour oli listannut Brändeliinin sijalle 20 Seksikkäimmät miehet-listalla!! Siis 20 miestä on muka kuumempia kuin Brändeliini! Kosto elää, Glamour, viimeistään ensi viikolla! ;)