AAAAAARGH. En saa millään kirjoitettua haluamaani selkeää, yksinkertaista, hauskaa ja birdiemäistä kirjoitusta, joten turvaudun ystävääni Listaan. Otsikko tulee Beatlesin All you need is love-biisin alusta. Kuulen siinä ja monessa muussakin biisissä, että lauletaan "blaa blaa blaa", vaikka oikeasti sanat menee "love love love" Miten niin olen pessimisti?!?!

1.Olin baarissa tyttöjen kanssa lauantaina. Tulin kotiin viideltä aamulla ja ei ollut eilen yhtään paha olo. Ihmettelemme.
2. Tänään jatkuu terapia ja aion kertoa painajaisistani. Niin ja Marimekolle terkut: kerron tänään tai keskiviikkona tapauksesta Blondi! (En ole ennen maininnutkaan koko ihmistä terapiassa, psyk.polilla kylläkin.)
3. Aion tehdä tänään tomaattikeittoa ja sämpylöitä, koska ne ovat hyviä ja halpoja.
4. Tilini saldo näyttää sata euroa liian pientä summaa kuin haluaisin, joten elän elokuun loppuun asti säästeliäästi ja tipattomasti.
5. Tällä viikolla tatuointi. Ei pelota yhtään.
6. Viime yönä näin kolmet unet:
    - koulu oli alkanut ja minua pyydettiin Sokokselle töihin. En uskaltanut tarttua työtarjoukseen, koska on koulu, terapia, masennus ja väsymys. Kerroin työtarjouksesta luokkakavereilleni Owen Wilsonille (<3) ja Puhtaiden valkeiden lakanoiden Heikille (?!).
    - olin Puhtaissa valkeissa lakanoissa ja sanoin Veijo Salmelle, että arvostin hänen tiskaustaan yhdessä jaksossa
    - olin naimisissa, raskaana ja ison talon omistaja. Mies oli tosi söpö, mutta sillä oli liikaa töitä ja minua pelotti olla yksin sen vauvamahan kanssa.
7. Eilinen ukkosmyrsky oli hieno ja ilma on toivottavasti raikastunut, mutta minä pelkään salamia/salamoita/salamointia ja ukkosta... varsinkin kun olen yksin.
8. She's the man on edelleen hauska elokuva.
9. Itsehillintäni on nolla ja se ärsyttää kovasti.
10. Minua ärsyttää myös muutama kaveri, äiti, nämä säät, banaanikärpäset, isä + sen perhe, kahvinhimo ja aikataulut.

Palataan asiaan huomenna! ... Ellen ole polttanut käsiäni.

PS. Miksi mulla roskiksesta tulee vain banaanikärpäsiä - ei Bradley Coopereita?

ER8d4TMQVqf2yjmzkCnSksCfo1_500_large.jpg