"Why am I even pretending like I'm not gonna watch the Hangover again? Cause I am." - Adam Levine (Maroon5-bändin laulaja) Twitterissä.
Lisäksi nauroin eilen ääneen Conan O'Brienille: "In a recent interview, Kim Kardashian says her "entire body is hairless". Sounds like she went into a salon and asked for "The O'Brien"."

Kuten eilen asian ilmaisin, niin minuun otettiin yhteyttä. Raajani alkoivat vaihteeksi tärisemään, pulssi nousi, alkoi oksettamaan ja täällä sisällä oli liian kylmä yöpaidassa, joten puin päälle vielä pitkät housut, villasukat ja pehmeän hmm sellaisen olotakin. Sitten alotettiinkin keskustelu ja ei siitä sen enempää. Minulle syötettiin hymiöitä, imarreltiin ja puhuttiin unohduksesta.
Minulle sanottiin: "... oot ainoa joka ymmärtää hyvää huumoria"
Minä vastasin: "Hyvän huumoritajun lisäks mulla on tosi pitkä muisti ja en oo unohtanu mitä sä sanoit mulle"
Tässä kohtaa - anteeksi vain - nauroin ääneen ilkeää naurua. Keskustelu jatkuu "joskus".

Unissa seikkailin kokin asussa sairaalan käytävällä kävelevän Brändeliinin kanssa, oltiin menossa maalaamaan keittiökalusteitani, ja herättyäni sain viimein ajan sinne lääkäriin. Keksin jo lempinimen omalääkärilleni. Ajattelin sanoa Tapsalle: "Miten ois, jos lähettäisit mut vaikka röntegiin, nii selviäis kerralla pitääks amputoida yksi vai kaksi jalkaa?"
Kohta istunkin tuossa pihalla odottamassa invataksia, ha ha.

Ei tässä kummempaa. Haluaisin maata sohvalla katsomassa värikkäitä elokuvia (ei piirrettyjä), juoda kahvia ihan liikaa sekä syödä noita uusia hyviä-pahoja-hyviä Tutti Frutti-karkkeja.

Sen sijaan teen kouluhommia, juon viimeistä tippaa teetä ja kuuntelen Cheekiä. "Oon niin niin niin huono häviäjä, että mun on aivan pakko voittaa" - JEP, tämän takia en pelaa mitään seura-, lauta- tai muita pelejä kenenkään kanssa.