Kävelin tänään isoa katua serkun kanssa. Katselin baareja ja ajattelin, että olisipa kiva mennä parin kaverin kanssa parille. Katsoessani "liian pitkään" erästä paikkaa, serkku katsoi sinne ja sitten minua nauraen. "SÄ oot liian nuori tonne", näytin kieltä. Samalla muistin eilisen lupaukseni hänelle: me menemme(bilettämään) New Yorkiin kun hän on 18.
Tädille sanoin eilen mitä mietin juna-asemalla. Osaanko ikinä koskaan milloinkaan kohdella serkkua kuten esim. ystäviäni? Onko hän minulle aina se pieni lapsi jota täytyy suojella maailman pahuudelta (ON!)? Kuusi vuotta (ikäeroa) ei ole niin paljoa aikuisiällä ja uskon serkun kyllästyvän jossain vaiheessa holhoukseen. Olen kuitenkin luvannut itselleni, että saan holhota kunnes tyttö täyttää 16. Silloin voin jopa harkita ostavani hänelle pari siideriä.

Nyt kerron teille tarinan Tiger Woodsista. Joskus yläasteelle päätin, että alan Tiger Woodsin kaveriksi, jostain kumman syystä. Muutama vuosi myöhemmin tulee se kolari ja ne neljätuhatta naista ja Tikrulle tulee avioero jne. Olen edelleen yksi 300 000 ihmisestä, joka on ryhmässä "I Have Also Slept With Tiger Woods - give me some money to shhhh" (Facebookissa, siis). Silti en voi uskoa, että Tiger olisi mennyt ja tehnyt jotain niin kamalaa! Sen vaimokin oli niin nätti ja Tikru vaikuttaa niin nössöltä. :D Oli miten oli... Tässä joku kerta sitten käytiin keskustelu:
Minä: "Mä oon antanu Tiger Woodsille anteeks. Sen vaimo ei antanu anteeks, mutta minä hyväksyin ne pahoittelut ja sit tuli se tv-mainos ja... Kaikille sattuu tommosta!"
Kaveri: "Aijaa, mä en oo vielä oikeen tajunnu sitä."
Minä: "Että sillä oli ne kaikki naiset?"
Kaveri: "Että se meni naimisiin."
Minä: "Niii... No mut eihän se oo enää kauaa naimisissa."

(Avioero taisi astua voimaan maanantaina.)

Päivän opetus: Kaikki mokaa ja ansaitsee anteeksiannon. Go on, be a Tiger. Kaikesta huolimatta se on maailman paras golfin pelaaja jne. Voin alkaa sen kaveriks, jos kaikki muut dissaa sitä. Tunnen kyllä itseni kovin Chandleriksi, koska päähäni tupsahtelee koko ajan Tiger/Tiikeri-vitsejä, mutta se on varmaan kuullut niitä koko ikänsä. Muistin juuri, että on olemassa teelaatu nimeltä Tiikerin päiväuni ja sitten tuon otsikonkin voisi ymmärtää toisellakin tapaa ja ARGH, shut up brains! Yritetään nyt olla kilttejä Tikrulle!!!!

Viime päivinä on muuten parasta ollut villasukat, kaksi peittoa yöllä ja kynttilöiden sytytys illalla. Tänään parasta on myös aito englantilainen toffee, aito englantilainen Jude Law (Neloselta 2100, en kyllä taida uskaltaa katsoa), aito englantilainen PURE white tea, Stockan aidosti tuore onnenleipä Oivariinin kanssa sekä suomalainen koira eteisessä tuhisemassa.

Positiivista energiaa lähettelee BIRDIE - Tiger Woodsin BFF