Tänään on tiistai ja olen kahtena päivänä yrittänyt laittaa itselleni kellon soimaan "inhimilliseen aikaan" (= 10.30), mutta olen sammuttanut sen ja herännyt 14.01 katsomaan äitiäni juomassa kahvia. Päivän kohokohta on kylppäriin lukittautuminen ja hampaiden peseminen. Muuten äiti on joka paikassa! Illat ja yöt poissa (yövuorot), mutta muuten. ARGH! Koira on mukava, mutta sekin on joka paikassa! Minä haluan yksityisyyttä, kiitos.

Minulla on todella huono kasvomuisti. Nimet muistan, sanat muistan, numerotkin. Kasvoja en saa päähäni mielikuvasta. Totta kai tunnistan ihmiset kasvoista, mutta en näe heidän kasvojaan pään sisällä. Silti kuvamuistini on hyvä. Lehdissä olleet artikkelit muistan valokuvan lailla. Jotkut hetket ovat pysähtyneet valokuvaan. Hollywood-näyttelijöistä on kuvagalleria pääni sisällä. Usein kasvot ovat himmeitä, mutta tunnistan tyypit kuitenkin. Oli kyseessä perhejuhlat parin vuoden takaa tai joku paparazzikuva lehdestä. Onko teillä mitään tällaista?

Puhtaat valkeat lakanat-maraton jatkuu. Ollaan jo jaksossa 11... Kai. Sarja perustuu 60-luvulle ja on jännä miettiä kuinka ihminen ajattelee asioita niin monelta kannalta. Otetaan yksinkertainen esimerkki... Rakkaus.

Onko rakkaus pelkkää biologiaa? Ihminen haluaa seksuaalisesti jotain toista ihmistä? Heidät on luotu kuuluman fyysisesti yhteen ja henkinen puoli tulee bonuksena. 
Onko tämä kuuluisa hajuteoria kaiken syy? Sinisilmäiset valitsevat vain sinisilmäisiä? Nainen valitsee tietyssä vaiheessa kuukautiskiertoa tietynnäköisiä miehiä..?

Onko rakkaus johdatus suuremmalta voimalta? Voiko joku ... paraguyalainen mies olla täydellinen minulle ja me tiedämme sen vain katsomalla toisiamme? Tämän tyylisiä tarinoita elokuvat esittää. Miten toisessa kulttuurissa eläneet voivat kaivata jotain ihmistä ja löytää sen täydellisyyden toiselta puolelta maailmaa?

Onko rakkaus kumppanuutta, sopimuksia ja itsekkyyttä? Minä haluan kauniit lapset, valitsen rakastaa tuota. Minä haluan päästä tiettyihin piireihin, joten rakastan tuota.

Onko rakkaus kaiken selättävä voima ja asia jolle me elämme?

Mitä rakkaus on?

Nimimerkki Piiloromantikko-92

PS. Eero Kurppa on edelleen kusipää, Heikki on niin aliarvostettu ja MISSÄ ON VEIJO SALMIII?!?!