Viime yönä olin hiihtokisoissa jossain kirjastossa ja lisäksi Jude Law seikkaili jälleen siellä ja täällä. ARGH.

Katsoin eilen sen Neloselta tulleen "Murto ja Varkaus"-leffan ja olihan Jude siinä ihan jees, mutta leffa itsessään oli jotenkin keskeneräinen tms. Saatoin siinä ajautua pieneen hiprakkaan juodessani skumppaa ja yhden lonkeron niin nopeasti. Sitten kun minusta tulee kolumnisti, niin olen se jonka esittelytekstissä lukee
"Birdie on helsinkiläinen Los Angelesissa majaileva Bradley Cooperin tyttöystävä, joka ei voi katsoa Jude Law'n elokuvia selvinpäin"
Tein ennen leffaa puhtaan plussa- ja miinuslistan Judesta ja Bradleystä. Bradley voitti, mutta sehän nyt ei ole mitään uutta. Puhuin sitten Brändeliinille -- tai laitoin tekstarin, koska se on lomalla kavereidensa kanssa, että Jude on minulle sellainen julkinen kuolaus. Bradley on erikseen ja Jude on vain sellainen leffastara. Tilanne ratkaistu pysyvästi... toistaiseksi. ;)

Tänään heräsin kahdelta ja tunsin oloni aika paskaksi, joten päätin katsella vain leffoja ja illalla tulee telkkarisarjaputkeni. Tänään on sellainen päivä. Jos alkaisin miettimään asioita, niin tipahtasin sinne missä olin viikko sitten. En jaksa sitä, joten tungen itseni täyteen huonoja komedioita, parempia komedioita ja Puhtaat valkeat lakanat-sarjaa. Äiti osti minulle lauantaina 15 ensimmäistä jaksoa sarjasta (jonka olen maininnut täälläkin ja jota rakastin pienenä) ja tähän mennessä olen katsonut 5 jaksoa. Eero Kurppa on ällö, Veijo Salmi outo ja Heikki-veli reppana.

Eilen illalla vietin aikaa imdb:ssä ja kopioin ... apua, miten sen kääntää. Rules of Wedding Crashing. Kuokkavierailun säännöt? Niin. Päätin, että aion kuokkia vielä joskus joissain häissä. Haha.

Nyt aion hakea jääkaapista syömistä. Leffa on loppumassa ja jatkan sitten Puhtaita valkeita. Seiskalta tulee Ellen ja sitten putki jatkuu puoleen yöhön. Nauttikaa te auringosta!

PS. Kun Brändeliini palaa lomiltaan, hän varmaan taas kirjottelee tänne. Hahah.