Lähettäjä: Birdie
Vastaanottaja: Kyla Weber, Vince Vaughnin vaimo
Aihe: Vaihtokauppa?

Hei te ärsyttävä nainen, joka ensin veitte nallekarhuni vihille ja sen jälkeen päätitte itsekkäästi tehdä hänestä onnellisen miehen antamalla hänelle lapsen!

Nimeni on Birdie ja minä olin valmis ahtaamaan viime kesänä pieneen yksiööni (23,5 neliötä, ex-kiinteistövälittäjänä tiedät kuinka pieni se on!) biljardipöydän, koska Vincent sellaisen halusi (elokuvassa The Break Up).

Vince oli yllättäen jotain niin outoa ja mahtavaa, että en ole tuntenut sellaista kipua ikinä, kun kuulin teidän menneen naimisiin. Alahuuleni alkaa vieläkin väpättää, jos joudun mainitsemaan asiasta. Viime aikoina aloin kuitenkin ajatella, että avioliitosta pääsee pois, eli pelini ei Vincentin suhteen ole vielä menetetty. Aloin antamaan anteeksi, koska prinsessana tarvitsisin henkivartijaa ja Vince olisi täydellinen valinta siihen. Nyt te kuitenkin olette saamassa vauvan ja se jos mikä on perseestä. Rikoit jälleen suunnitelmani ja viet Vincentiä kauemmaksi ja kauemmaksi minulta.

Olet ehkä kuullut pientä keskustelua omasta miestilanteestani. Kyllä, poikaystäväni on Bradley Cooper, joka näytteli Kuokkavieraissa Vincen kanssa. Oletko koskaan nähnyt em. elokuvaa? Se on hyvä, kannattaisi katsoa...Bradley pitää kunniatehtävänään sitä, että minä pysyn onnellisena. Viime aikoina minun ja Brändeliinin onnea on kuitenkin häirininnyt eräs toinen mies, joka ei kyllä ole Vince. Jude Law, nimittäin. Jude tuli vuosien tauon jälkeen ovelleni koputtelemaan ja häiritsee nyt eloani siinä Bradleyn kanssa. Jude on ihana, juu, mutta ei voita Bradleytä!

Tarjoan sinulle mielestäni reilua vaihtokauppaa. Saat vähän käytetyn brittiläisen superisän (neljä lasta jo ennestään), jos annat minulle 196-senttisen nallekarhuni takaisin ja jätät hänet rauhaan LOPULLISESTI. Jude on erittäin hurmaava ja melkein yhtä karvainen kuin Vince, joten eroa ei melkein huomaa. Plussana Jude puhuu hienoa britti-aksenttia, joten lapsesi iltasaduista tulee hauskoja.

Ota yhteyttä mahd. pian. En haluaisi uhkailla, mutta jos minua ei oteta vakavasti, niin Bradley (rumassa tummanpunainen-keltainen-raitapaidassa) saattaa tulla kylään moikkammaan Vinceä (tällä kertaa minun valitsema hieno paita päällään, mutta ehkä Vincellä on edelleen tuo pinkki paita). Bradley esiintyi hiljattain A-team-elokuvassa, eli on treenannut enemmän kuin koskaan.. VINK VINK.

joku%20juoksee.jpg

attack.jpg

jokukaatuu%202.jpg

joku%20kaatuu1.jpg

jokukaatuu%203.jpg

Ystävällisine terveisin Birdie

Ja teille muille (= blogin lukijoille): Minun on kuuma, olen sekä masis että ärtynyt (muustakin kuin Vincestä) ja nyt menen nukkumaan. Vi hörs.