Victorian ja Danielin häät ovat kohta ja minä - Suomen virallinen rakkauspessimisti - näin tässä jokin yö sitten unta. Olin menossa naimisin. Mies oli joku ihan random, mutta se oli ihan kivaa. Hieno puku ja kaikki ihmiset ympärillä.
Puhuin hiljattain siitä, että en usko rakkauteen, parisuhteeseen tai avioliittoon. No, omalla kohdallani. Järki tai tunteet eivät vain voi sulattaa sitä, että joku tekisi ja haluaisi pelkkää hyvää minulle, haluaisi viettää jatkuvasti aikaa kanssani, joskus tiskata puolestan ja niin edelleen. En vain USKO.

Parempi siis vain keskittyä tällä hetkellä terapiaan ja päivittäisen elämän selvittämiseen. Niin ja Bradley Cooperiin, ha ha. Päässäni on viikon soinut Madonnan American Life-kappaleesta YKSI ja AINOA kohta, jonka oivalsin eräänä kauppareissuna. American Life on yksi lemppareitani ja erityisesti C-osan "räppäys", joka siis menee näin:

I'm drinking a soy latte, I get a double shoté,
It goes through my body, and you know I'm satisfied

SITTEN:
I drive my Mini Cooper and I'm feeling super-duper
(Jos olisin kaksimielinen, niin nauraisin super-duper lujaa!)
No, sinä päivänä bongasin kaksi Mini Cooper-autoa ja päätin haluta sellaisen! Tänään näin Oprahissa Cooper-nimisen koiran ja nyt odotamme milloin lähden juoksemaan Cooperin testiä. Ahahaha, että olen hauska ihminen.

Palattuani televisiomaailmaan, eli katsomaan tuota laatikkoa, niin olen oivaltanut muutaman asian. Mainoskatkoja tulee nykyään enemmän. Olen kuullut ihmisten valittavan Salkkareiden kahdesta mainoskatkosta, mutta se mainoskatkojen lisääntyminen koskee kyllä kaikkia ohjelmia! (Lisäksi televisiossa mainostetaan super-duper fiksua raskaustestiä. Sanoin äidille: "Toivottavasti mun ei tarvitse koskaan tehdä tuota!" Äiti vaan nauroi. Haluaakohan se lapsenlapsia?) Lisäksi on pari mainosta, jotka ovat hassuja. Niissä viitataan selkeästi mielenterveysongelmiin. Jossain juustomainoksessa pikkutyttö syö juustoa, näkee jonkun majava-oravan ja lähtee seuraamaan sitä? Ei apua, olen sekaisin koska se naurattaa! Hah hah hah ha.

Kuten huomaamme... Kaiken muun kuin oman olon ajattelelminen on jees.

super-duper.jpg