Aurinko on todellakin pehmittänyt aivoni ja jatkan samaa teemaa kuin parina muunakin päivänä, hahahahahahahah.

Okei, eli Brändeliini sai vähän vihiä, että Eräs Britti saattaa olla back in the business. En tunnusta laulaneeni Hey Jude-biisiä koko eilisiltaa... Se kysy ihan suoraan, että mitä hittoa ja mä tunnustin kattoneeni Sherlock Holmesin JA Closerin. Bradley oli tarttu taas puhelimeen ja soitti Judelle:

jude-law-20041125-15943.jpg

Jude oli ihan, että blaa blaa blaa, jos Birdie diggaa nii whatever ja mitä se Bradleylle kuuluu. Että meillä oli juttua Juden kaa jo kauan ennen Bradleytä.  Sit Bradley oli tosi allapäin ja mä olin vaan niin syyllisyyden tuskissa, nii se sitten lähti kavereidensa luo.

bradley-cooper.jpg

Mies on hieman allapäin, enkä syytä ollenkaan! Ei Judekaan ollu mikään pirteys seuraavana aamuna:

aamu.jpg

Arina ehdotti, että mä pitäisin kummankin ja vaihtelisin edustusmiestä aina niiden tehdessä leffoja jne., mutta ei se tunnu niin kivalta. Sit aloin miettiä, et Jude on historiaa. Sillä on NELJÄ lasta ja oudot naiskuviot, joihin en oo kauheesti perehtyny. Joo, sillä on ihmeellinen karisma ja se näyttää kuolettavan hyvältä puvussa, mutta... Bradley puhuu ranskaa, osaa kokata ja lisäks se näyttää kans hyvältä puvussa. Sillä ei oo lapsia ja se on pidempi sekä nuorempi!

Pojat kuitenkin vihotteli toisilleen ja vähän mullekin. Sit mä puhuin Juden kaa, että antais mun nyt olla, ku oon ilonen Bradleyn kaa ja se saa mut hymyilemään tän ankeuden keskellä. Että meillä oli (Juden kans) joskus kivaa ja tykkään siitä edelleen, mut Bradley on Brändeliini ja virallinen blogimies!

W020070307559320829370.jpg

Jude yritti edelleen hymyillä tollee, mut mä olin päätökseni tehny. Ens lauantaina tulee tosiaan se Alfie, mut sen jälkeen en enää kato Juden leffoja. Bradley on kuitenkin ollu täällä blogissa... aika kauan! Se on paljon muutaki ku hiusvahaa, hymyä ja brittiaksenttia (koska se ei puhu aksentilla)!

Sen vuoksi mä ja Bradley lähetään nyt reilun viikon lomalle. Katellaan varmaan yhdessä sitten se Alfie ja skoolataan sen jälkeen yhden elämänjakson loppumiselle. Sen jälkeen Bradley jatkaa olemistaan ja mä saan kuolata vapaasti prinssejä ja muita. Mutta kukaan... KUKAAN ei tuu kaappaamaan sen paikkaa tässä blogissa, piru vie!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.jpg

Kuullaan siis aikaisintaan ensi viikolla, murut! Toivottavasti aurinko paistaa ja te kaikki saatte samanlaisia pisamia kuin minä, hahahaha. :P

Birdie
Hänen Kuninkaallinen Korkeutensa
Brändeliinin nainen