Tällaisia päiviä lisää! Join aamukahvit Oprahin seurassa, aloin suunnitella Hienoa Juttua (josta en kerro vielä kenellekään Mitään), otin parvekkeella aurinkoa Charlotten kanssa, kävin Ärrällä lottoamassa, saunoin mansikkasiideri kourassa ja tämän jälkeen puhuin Ellun kanssa puhelimessa. Niin ja äidin, mutta se tapahtui aikaisemmin. Isä yritti kahdesti soittaa, mutta juorusin Ellun kanssa, yritin soittaa takaisin ja sitten hän yritti kahdesti, mutta minä olin jättänyt puhelimen keittiöön ÄÄNETTÖMÄLLE ja nyt isä ei enää vastaa, haha.

Olen käynyt tänään kolme keskustelua The Pettämisestä:

Birdie: "Mä en voi käsittää tätä! Brardley on niin ihana, mut sit tuli Jude! Mun päässä on tiistaista lähtien soinu 'Hey Jude' ja tää on kidutusta!"
Charlotte: "No mut... Ihan hymyilevältään se (Bradley) näyttää?"
Birdie: "Sehän tässä pahinta onkin, että se ei aavista mitään!"

Birdie: "Se mies, jonka näytin sulle ja joka on mun uus poikaystävä?"
Äiti: "Niiiin?"
Birdie: "Se on jo pitkään ollu The Kuumis ja nyt mä petän sitä yhen toisen kaa, josta tykkäsin ennen sitä Bradleytä!"
Äiti: "Ahahahahahahahah"
Birdie: "Mulla on niin syyllinen olo!"

Birdie: "Mun täytyy kertoo sulle jotain."
Ellu: "NO?"
Birdie: "Mä petän Bradley Cooperia..."
Ellu: "MITÄ?!"
Birdie: "... Jude Law'n kanssa!"
Ellu: "Mitä? Sen piti olla jo ihan over?!"
Birdie: "No joo, mut 'Hey Jude', Sherlock ja Closer... Järki sanoo 'Bradley', mut tunteet..."
Ellu: "Mmmh..."
Birdie: "Mulla on niin syyllinen olo! Ei oo kenenkään muun kanssa! Saa olla prinssiä ja ties ketä, mut Jude!"

Nyt minulla on kaksi maissia uunissa ja tiraaamisuuu jääkaapissa. Ensi viikonloppu on buukattu, sitä seuraava myös. 

No, isä soitteli. Ilmeisesti hän on tulossa kylään ensi viikolla. Mikä näitä siellä asuvia vaivaa?! Hyppäävät vuorotellen autoon tai junaan ja majoittuvat sohvalleni? Ehkä 2,5 vuotta ilman livetapaamista Birdien kanssa ahdistaa heitä kaikkia. Hahaa. Keskustelimme myös sukulaisista ja vähän tulevaisuudestani (isä luulee minun edelleen muuttavan New Yorkiin. Halusin sinne 13-vuotiaana).
Birdie: "Jos mä alankin prinsessahäiden innottamana prinsessaksi, siellähän on vielä yks paikka vaipaana Ruotsissa."
Isä: "Niiin... Tämä prinssi Carl..."
Birdie: "Philip. Carl Philip." (Ei tuota syyllisyyttä ketään kohtaan!)
Isä: "Niin, että New York vaihtuis Tukholmaksi?" (Niin on ollut jo... pari vuotta. New York unohdettiin kesällä 2007!)

Miksi minua muuten naurattaa tämä hukkumisepisodi juhannuksena? ANTEEKSI, olen ihan kauhea ihminen, mutta oikeasti? Kuinka urpo täytyy olla, että lähtee humalassa uimaan jotain uinti-COOPERIA tai veneilemään vähän poikien kaa? Tällä hetkellä seitsemän on hukkunut ja - jatkaakseni edellistä lausetta heti putkeen - minä en lähtisi ajamaan autoa edes kahden siiderin jälkeen.

Jatkakaa juhannusta, minä alan katsoa leffoja.

PS. Aion lopettaa salasuhteeni Judeen 3.7. Ellu lupasi tulla katsomaan Alfien (THE JUDE IS HOT-LEFFA) kanssani ja hahmottelen jo puhetta lopputeksteille: "Jude.. Meidän aika meni jo. Mä valitsin Bradleyn. Mä tahdon Bradleyn. Älä soita enää, älä tuu mun kotiin. Anna mun ja Cooperin olla." Nojoo, sitä pitää vielä hioa.