Ihan vain ihmettelin. Itse tykkään miehistä, joilla on max pieni pieni sänki. Ei mitään partoja, hyi!

Eilen vietin siivouspäivän äidin kanssa ja illalla menin siskopuolta vastaan junalle. Päästyämme kotiini söimme leipää ja juttelimme isäni perheestä, eli siskopuoleni perheestä. Johon minäkin kuulun. Sisko sanoi puhuvansa minusta yhtenä siskona. Ihana kuulla. Olen tiedättekös aina halunnut isosiskon tai -veljen ja nyt minulla on ollut kummatkin puolikkaina jo viitisen vuotta. Ystäväpiirini tuntee ehkä enemmän tätä veljeä, koska ahhahha hän on vakiovitsieni kohde. Sain totta kai kuulla uusia juttuja velipuolesta ja pääsen levittämään tarinaa ympäri kaupunkia. Opin myös jotain uutta: kumpikin puolikas käyttää nuuskaa! Äitipuoli oli luvannut jotain "suurta" palkkioksi, jos puolikkaat eivät aloita tupakointia ennen täysikäisyyttä. No, sisko sai matkan ja veli autokoulun. Minä en mitään, vaikka olen niin antitupakka, että huuh huuh! Tosin kokeilin eilen nuuskaa... Ei ole minun kuppini teetä istua joku klöntti ylähuulessa. Se ei ole kovin naisellista.

Tänään heräsin aivan liian aikaisin ja olin nukkunut ruhtinaaliset kolme tuntia! En vain saanut unta iltayöllä. Menin moikkaamaan Ellua ja hän tuli syömään (omia eväitä) tänne. Lauantaina valtaan talon Vantaalta ja kutsuin Ellun mukaan. On kuitenkin suuri päivä pienelle ruotsalaiselle prinsessalle (okei, aika monelle ruotsalaiselle prinsessalle, mutta nyt tarkoitin itseäni).

Kaupungilla sisko meni hoitamaan omia juttujaan ja minä raahasin hänen laukkuaan omille asioille. Kävi ilmi, että olen rikas, rikkaampi ja rikkain. Lisäksi sain elämäni ensimmäisen kirjoituspalkkion, joka on lähes 200 euroa! Ajatelkaa!!
Päädyin omien asioiden jälkeen istumaan maahan erään rakennukeen nojaten. Tunsin kuinka maa tärähteli ratikan ajaesa ohi ja Jyrki69 meni shoppailemaan mustassa hupparissa sekä Ray Banit päässä. Vastaanotin puhelut virkailijalta, isovanhemmilta sekä tädiltä. Onnitteluja sekä hyviä uutisia! Minulla pitäisi huomisen jälkeen olla enemmänkin kuin 3 euroa... Tuntui, että asiat olivat kohtuullisen hyvin jälleen, mutta mieli pysyi ja pysyy edelleen sillä tasolla, että haluaisin vajota sänkyyn ja pysyä ikuisesti siellä.

Lisäksi sain jonkun oudon pistoksen aamupäivällä ja ajattelen tällä(kin) hetkellä, että ei se Robert Pattinson niin ruma ja ällö olekaan. Järki täällä, Birdie: ON SE RUMA JA ÄLLÖ! Lisäksi kaikkien rakastama B. Cooper ojensi pari palkintoa MTV-gaalassa ja minä aloin miettiä. Hehkunko jotain Kauhea kankkunen/Bradley Cooper-viboja? Siskon kanssa puhuimme nimittäin..:

Sisko: "Missä leffas toi on ollut?"
Birdie: *salamavastaus* "Kauhea kankkunen"
Sisko: "Aa.. Onks se hyvä?"
Birdie: *salamavastaus* "On."
Sisko: "Pitäis varmaan kattoa. Sun isä sai sen lahjaks mun äidiltä jouluna... kai."
Birdie: "No sehän on hyvä! Isä ehtii tottua sitten."
Sisko: "Ai mihin?"
Birdie: "No ku mä meen ton Cooperin kaa naimisiin, niin isä tietää sen jo ennestään!"
Sisko: "Haha, aijaa? 'Ai sä ootkin se, joo! Tiiän sut!'"
Minä: "Jep" *hymyilee*

Että en nyt tiedä. Olen siis iloinen, koska asiat ovat hyvin, mutta olen surullinen koska oma pää on ihan paskana.