Huokaus. Nukun edelleen liian myöhään, valvon liian myöhään ja saan sätkyjä bussissa, jos joku näyttää Blondilta. (Tuo kolmas ei liity asiaan, mutta halusin informoida teitä herättämättä huomiota. Olen jo pitkään ollut siinä poissa silmistä, poissa mielestä-tilassa, jee!)

Haluaisin kirjoitusten jälkeen - eli vuoden 2060 tienoilla - opiskelemaan kirjoittamista. Njoo, eihän sitä voi periaatteessa voi opiskella, mutta kuitenkin. Viime aikoina olen kuitenkin alkanut miettiä, että kun saan ne flow-tilat yh-kokeiden parissa ja olen muutenkin kohtalaisen fiksu, niin jos opiskelisi ensin jotain sellaista yliopistolla ja vasta sitten suuntaisi kirjoitusta opiskelemaan. Tosin olen tällä hetkellä päättänyt heittää hakemukset sisään kumpaankin vuonna 2012. Toiseen skrivataan muutama rivi ja toisessa täytyy mennä tekemään muutama essee. Katellaan sitten, että mikä meno.

Tänään oli toinen kerta, kun astelin yhden toimikunnan kokoukseen. Ette tiedä miten tittelini siellä on noussut päähän (heh heh)! Olen sihteeri-rahastonhoitaja-tiedottaja! Hassuinta on istua siellä yli kaksikymppisten kanssa ja ne eivät kohtele minua mitenkään pienempänä. Olen ihan samalla viivalla kuin nekin. Tällaistako tämä aikuisuus on, hahahahaha?

DSCN1650.JPG

Tuo näkymä näkyy olohuoneesta tälläkin hetkellä, vaikka kuva on muutamaa viikkoa vanha. Samalla kun taivas on tuollainen, niin minä nautin yksin olosta täysin ja.... tanssin yökkärit päällä! Siis kyseessä ei ole yhtä tai kahta kertaa, vaan melkein MELKEIN joka ilta on pakko tanssia ainakin yksi kappale. Se musiikki on harvoin mitään HIMiä tai Sixx: A.M.:iä, jota normaalisti kuuntelen. Tai minkä mainitsen lempimusiikikseni. Ellenin show Livillä on siksikin niin mahtava, koska Ellen tanssii aina! Ellen puhui juuri siitä, että jengi ei varmaan usko, että hän rakastaa räppiä. MINÄ MYÖS! Tai noh, en nyt ihan rakasta ja se räppi on ainoastaan suomalaista, muuta sou wat?!
Tässä taas hyvin birdiemäinen näky tulevaisuudesta. Jos pääsen sinne minne haluan, eli johonkin hienot vaatteet vaativaan työhön (joku tiedotushomma tai prinsessuus), niin kuuntelen aina työhuoneessani suomalaista räppiä ja joku kerta joku pomo yllättää minut boogailemasta... HAHAH.

Tässä teille muutama tanssibiisi, jos joskus haluatte kokeilla parasta harrastusta:

Timi Leixon - Reivaa
The Beach Boys - Kokomo
Cheek - Jos mä oisin sä, Etsä tiedä kuka mä luulen olevani tai vaikka Kaikki hyvin (Cheek rulaa taas!)
Fintelligens - Mikä Boogie, Rotko, Kaikki peliin
Uniikki - Pojat on poikii (KUI HIENOT SANAT?! :DD)
Haddaway - What is Love (Marimekon suosikki.....)
Adam Lambert - If I Had You
Madonna - Celebration, 4 minutes, Vogue (live 2008)
Lord Est -Tänään räjähtää
Kapasiteettiyksikkö - Lomalla
David Guetta feat. Akon - Sexy Bitch (huuda mielummin SEXY DUDE)
Baha Men - Who Let the Dogs Out (ah niin rakas biisi Hangoveristakin)

Persoonani on niin kaksijakoinen, sen esimerkiksi osoittaa se, että haluan prinsessaksi ja silti käyn tämän keskustelun sunnuntai-aamuna:

Ellu: "Tää on hyvä!"
Birdie: "Tää on jees just tähän aikaan. Jennifer Lopez on seukannu P. Diddyn kaa."
Ellu: "EIKÄ?!"
Birdie: "Joojoo, joskus 1990-luvulla tai 2000-luvun alussa, ennen Beniä"
Ellu: "Aijaa.."
Birdie: "Vähän olis siistii olla P. Diddy ees yhden päivän ajan... Sais räpätä ja pitää sellasia gangsterilaseja"

Ei kerrota tätä Carl Philipille......