Moi kaikki, se on Brändeliini tässä. Mä otin haltuun tän blogin nyt täks päiväks. Birdie on ihan muissa maailmoissa. Sehän täyttää tänään maagiset 18 ja kulkee mekko päällä sekä hymyilee koko ajan. Me ollaan kuunneltu Madonnan Celebration jotain sata kertaa.

bradley-cooper-photograph.jpg

Mä oon käsittäny, että oon virallinen blogimies, mutta joskus tuntuu olevan vähän kilpailijoita. Esim. tässä pari viikkoo sit kävi yks tämmönen tapaus. Mä kerron sen nyt teille. Yks brittimies yritti tavottaa Birdietä. Tiedätte varmaan tyypin:

jude-law.preview.jpg

Birdie ei mun käsittääkseni ole vastannu sille. No, sitten me mentiin poikien kaa ulos..

bradley-cooper52.jpg

Sieltä vaan naurettiin.

jude_law.jpg

"Sä keskeytit mun lukuhetken soittamalla näin naurettavan asian takia?"

Mun mielestä se ei ollu yhtään naurettava. Jude tietty kielsi kaiken ja mä sit valvoin monta yötä putkeen ja olin tulla hulluks.

bradley-cooper-1nkjn.jpg

Yritin mä Birdien kanssa jutella tästä, mut se kielsi kans kaiken. Onhan sillä prinssejä ja sen äidin valitsemia hiihtäjiä, norjalaisia miehiä ja niin edelleen, mutta mä oon silti ollu se ykkönen täällä.

No, eräänä päivänä mä sitten tulin lenkiltä kotiin ja näin jääkaapin ovessa jotain tuttua:

DSCN1575.JPG

Siinä oli itse Cooperin poika Elviksen ja Mauri-hiiren kanssa! Silloin mä tajusin, että kukaan britti, svensson, norski, suksiveikko, jääkiekkoilija, laulaja tai KUKAAN muukaan voi tulla meidän väliin. Minä, Bradley "Brändeliini" Cooper, olen ja tulen olemaan Almost There-blogin virallinen blogimies sekä muiden (Vuodatus-)blogien miehen puolikas. Nyt ja aina.

image_1.jpg

Tänään on siis aihetta kokomustaan pukuun! Onnea Birdielle! Mä ostin sille synttärilahjaks Victoria & Daniel-tiskirätin ja jääkaapissa on prinsessakakku. Mistähän vielä löytäisi kruunu tälle Gamla Stanin sekä Brändeliinin prinsessalle?

Nauttikaa päivästä!

Brändeliini

PS. Birdie sanoi kirjoittavansa huomenna aikuismaista tekstiä. Eli siihen siis! Silloin esitellään kuulemma kaksi seattlelaista hahmoa jonkun kalenterin puitteissa....

PPS. Mä lähden nyt kesälomalle, mut ehkä Birdie kertoo aina välillä jotain pieniä kuulumisia. Tai siis en mä Birdietä jätä tänne, mut aion pitää matalaa profiilia ja nauttia Helsingin kesästä. Kuullaan viimestään elokuussa taas!