Joku saattaa huomata, että innostuin aamulla koodailemaan ja muokkailemaan kesän kunniaksi uuden blogipohjan. Hurraa nörtteys, hurraa Birdie, hurraa kiireettömät aamupäivät!

Nukuin 12 tuntia ja näin ihmistäyteisiä unia. Juhlin syntymäpäiviäni vanhassa-vanhassa-vanhassa äidin ja minun asunnossa. Siellä oli KAIKKI ja jostain syystä kutsuin myös vanhan-vanhan-vanhan ihastukseni, eli Miesmallin (nimi johtaa siitä, että jokin aika sitten avasin erään tavaratalon kuvaston ja tittidi-dii: siellä oli tuttu miespoika). Tämä on mystistä, koska en ole nähnyt tyyppiä aikoihin, en ole ajatellut tyyppiä aikoihin, en ole nähnyt kuvaa aikoihin ja silti muka kutsuin hänet synttäreilleni? Buhah.

Miesmalli tupsahti 2005 ja lähti näköpiiristä 2006, mutta mielestä vasta 2007 ... okei ... 2008. Silloin pystyin sanomaan ilman mitään kaunisteluja 'det var det'. Silloin olin sitä mieltä - olen edelleen kyllä - että Miesmalli on ehkä birdiemäisin ja siistein ihastumisen kohde evör. Pitkä, tummahiuksinen, hauska, vihreäsilmäinen ja vieläpä valokuvaaja. Oh well, ei tässä elämässä ja miespoika vaihtaa naisia kuin kalsareitaan (laskin aamulla, että minun tiedossani on 4 naista viidessä vuodessa, kaikki ovat olleet vakavia suhteita..).

En ole enää katkera sydämeni pirstomisesta, mutta jos mallin ura herralla jatkuu ja minä pääsen vaikutusvaltaiseen asemaan... Forumin seinä odottaa.

Tänään oli aika myrsky. Hetken jopa pelotti oikeasti. Olen lukenut liikaa kauhutarinoita rikkinäisistä ikkunoista ja salaman tulemisesta asuntoihin. Come on, Birdie... Juoksin myräkän alettua parvekkeelle pelastamaan lempibasilikani. Se on nimetty tämän hetken elokuvasankarini mukaan, hih hih. Saatoin sanoa sille pari sanaa etsiessäni turvallista paikkaa täällä asunnossa. Nyt hän(han/he) on palannut jo parvekkeelle.

Ukkosen taannuttua kävin saunassa ja sytytin zen-kynttilän ja aloin katsoa hömppäleffaa. Voi huokaus, romkomit ovat ihania!

Onkin pitänyt puhua eräästä asiasta... Minusta on ehkä tullut outo. Himoitsen kesäksi kukkamekkoa ja rakastan lukea sekä katsoa kaikkea romanttista. Ostin sen Ilta-sanomien Rakkaus-liitteenkin ihan huvikseni - ja luin kannesta kanteen! Seuraavaksi alan varmaan lukea Harlequin-sarjaa vai mikä lie sen nimi olikaan. Olenko sekoamassa? Ja ei, tämä ei voi olla kevään syy. Tätä ei ole ikinä ennen tapahtunut, edes keväisin.

Niin juu ja tämä Jude vs. Brändeliini taisi ratketa.

Tapahtui eräänä iltana. Äiti oli kylässä. Keräsin lehtiä lattialta ja aukaisin sen viiden euron lehden oikealta sivulta. (Ä= äiti, B= minä)

B: Kato!
Ä: Kuka toi on?
B: Bradley Cooper!
Ä: Kuka?
B: Mun poikaystävä!
Ä: Just...
B: Mun uus poikaystävä! *katsoo lehteä ja hymyilee onnellisena*

Meille tulee Brändeliinin kanssa ihana kesä, vai mitä B?

prema-frizuri-se-poznaje-stil-svakog-mus