Kasvatan nykyään yrttejä parvekkeella. Se on hyvin zenmäistä puuhaa. Ei siis ZENmäistä, koska miten yrtit liittyisivät Blondiin? Eivät mitenkään. Jos tarvitaan ZENmäisyyttä, niin onneksi minulla on tuo kynttilä.

Viime päivien motto voisi olla: "RAKASTAN OLLA YKSIN" Se on oikeasti niin parasta. Ikävää, että koulu keskeyttää mukavan oleskelun ja puuhastelun. Kuten auringon ottamisen tai lukemisen. Nykyään harrastan myös Ruotsin tv4:sen katsomista netistä ja kaikki dokkarit jää kesken, koska kello on jo niin paljon. Elokuvienkin katsominen jää vähemmälle. 

Niin, elokuvien. *huokaus* Minulla on teille ikävää kerrottavaa. Liittyen Brändeliiniin. Olen retkahtanut Jude Law'hun - taaaas. Minulla ja Judella on historiamme vuodesta 2004 lähtien, mutta sitten se lopahti. Olen sen verran perillä, että Jude ja Sienna Miller ovat back together ja taitavat olla kihloissakin.. Viime viikonloppuna huusin vielä yhdeltätoista lauantai-aamuna: "Mä rakastan Bradley Cooperia, en Jude Law'ta! Brändeliini on uus Jude!" Kukaan muu ei tajua tätä vertausta, mutta keksinkin oivan vastauksen tähän(kin)! Brändeliini on MINULLE uusi Jude. Harrastan yleensä miehiä, joiden hiukset ovat sikin sokin ja vartalossa tatuointeja... Jude sekä Brändeliini ovat partavesimainos- sekä pukumiehiä. Partavesimainosmiehisyydellä tarkoitan sitä, että he näyttävät tuoksuvan hyvältä. Vannon: jos joskus pääsen OIKEASTI halaamaan jompaa kumpaa, niin nuuskin ne niin vaan tarkkaan, että huuuh huuuh.

Tänään siis retkahdin Judeen (on muuten miehellä hankala nimi suomeksi taivuteltavaksi). My Blueberry Nights (vielä kesken, mutta kuitenkin). Silmät. Hiukset. Aksentti. Sänki. Hymy. Heidooo.

Nyt on haettava apua Googlesta!

1qkhsz.jpg

Okei... Brändeliini ilman paitaa. Joo.

bradleycooper.jpg

Brändeliini mustan t-paidan kanssa. Josta tuli mieleen...

jude_law1.jpg

Jude ja musta t-paita.

what-are-they-up-to-Bradley-Cooper.jpg

Brändeliini punaisella matolla puvussa....

c57645jude-law-posters.jpg

Jude punaisella matolla puvussa...

Ladies... We have a problem. Brändeliini on saanut vakavan haastajan blogipoikaystävä-kisassa!

judelawneck.gif

xin_3403040711103061536415.jpg

jude-law.jpg

*syvä huokaus*