Perhe tuli ja meni. Tädillä oli ihanat pinkit legginsit ja musta silkkimekko sekä nätit rajaukset. Pojat hyppivät sohvallani ja vanhempi tokaisi sisään tullessaan: "Miksi sulla on noin paljon kenkiä? Sullakin oli vappu, serpentiiniä!" Lähtiessä pienempi tuli halaamaan ja sanoi "moimoi" ja sitten isompi sanoi tomerana: "Minäkin halaan!" Hetkeä aikaisemmin sain käännettyä vanhemman pään, että laitetaan sukat jalkaan (laskettiin samalla kaikki varpaat).

Sain lainaan Tädiltä leffan ja aion katsoa sen. Tiedättekö. Olen kaikesta huolimatta maailman huonoin relaaja. Olen kyllä kotona, joo, mutta... Mietin koko ajan, että menisikö juoksemaan, istuisiko parvekkeella, lukisiko kirjaa, tiskaisiko, purkaisiko laatikoita, viikkaisiko vaatteita? ARGH. Nyt minulla on kuitenkin suunnitelma. Kävelen Siwaan hakemaan limua ja sitten katson tuon elokuvan. Katsotaan itkenkö jälleen.

Ennen lähtöä listaan syitä, miksi olen/voisin olla onnellinen nyt. Kuvitan listan muutamalla tämän päivän asioilla.

DSCN1445.JPG

Minulla on ihana koti täynnä ihanuutta.

Elvis ja Ville Valo ovat ihania.

DSCN1222.JPG

Kesä tulee kohta ja sen mukana minun synttärit ja loma. Aikuisuus ja vastuu. Vapaus.

Rakastan ruoanlaittoa ja leipomista. Tänään kehitin päästä helkkarin hyvän sitruuna-inkivääri-kanapastan (sitruuna+valkosipuli+pasta+oliiviöljy ovat olleet suurimmat rakkauteni viime aikoina), myöhemmin tein banaanikakkua sekä skonsseja.

Pääsen huomenna luultavasti Ikeaan. Lähemmäs Ruotsia ei tällä erää pääse, joten otan ilon irti. Ikeassa muuten törmään AINA suomenruotsalaisiin!

DSCN1442.JPG

Minulla on iso pino kirjallisuutta ja lehtiä odottamassa sohvalla löhöilyä.

Se yksi Meryl Streep-elokuva tulee kohta vuokraamoihin.

Taivas on niin sininen.

 

 

DSCN1443.JPG

Ensi viikosta lähtien pääsen joka viikko saunaan!

Pystyn majottamaan ihmisiä ilman, että omat yöuneni kärsii.

Voin ihan koska tahansa ottaa Mikael Blomkvistin ja Lisbeth Salanderin takaisin elämääni.

Tätinainen ja minä suunnitelimme päivällä matkaa Pariisiin Halle Berryn exän ja Brändeliinin kanssa (kumpikin mies osaa ranskaa).

DSCN1446.JPG

Kahden viikon päästä alkaa norjalainen heittämään keppiä.

Edelleen---- se Chisun levy on ihana, vaikka Chisu itse on kamala.

"Kun purkaa asiat kirjoittamalla itselleen, kertoo ne parhaalle ystävälleen." Olen harkinnut tässä pari päivää aloittavani yksityisen päiväkirja pitämistä. En vain tiedä, että osaanko olla rehellinen ja suora itselleni.

Alan olemaan lempeä itselleni. Annan luvan maata sohvalla ja katsoa leffaa, vaikka paistaisikin aurinko ulkona. Hitto vie, olen elänyt koko viikon sykkeen ollessa kaksisataa koko ajan! Murr. (Eli lempeys alkaa NYT)

DSCN1450.JPG

Elämässä on myös ihania hetkiä sekä ihmisiä ja asioita.

Banaanikakku on hyvää.

Lököfarkut ovat sunnuntai-kamaa.

Nyt lähden ostamaan ison ison pullon limua.

Koska minulla on rahaa.

+ Sain tänään superhalvalla paljon kanaa ja minä RAKASTAN kanaa (mutta se on yleensä niin kallista)!