Minulla ja luonnolla on outo suhde. Äskeisen Birdie<3Helsinki-merkinnän joutsenen jälkeen olen kohdannut kuolleen kalan sen ajautuessa jalkojeni juureen mereltä. WTF?! Keräiöen myös (näköjään) kiviä, koska raahaan niitä ties miltä rannoilta aina tilaisuuden tullessa.

Tein tänään diagnoosin, että minulla on stressivatsa. Se on vihoitellut kohta viikon enemmän tai vähemmän ja tänään taas enemmän. Niin että olin taas koulusta poissa. Pistäydyin kuitenkin viemään Jude Law-leffan vuokraamoon ja sitten kauppaan. SAATOIN ostaa viiden euron lehden, koska kannessa luki "MIES-EKSTRA! Mikko Leppilampi Olavi Uusivirta BRADLEY COOPER" Taisin juosta kotiin ja parvekkeelle ja ehkä harpoin lehden loppuun vain nähdäkseni ISON kuvan Brändeliinistä ja yhdeksän syytä takastaa häntä.

Ne syyt olivat:
- tv-debyytti Sinkkuelämässä
- esiintyminen Aliaksessa
- hymyily silmillä (allekirjoitan)
- ripaus tosielämän James Bondia (ai Brändeliinissä vai?)
- ymmärtää hyvän päälle
- jollain tapaa naapurinpoikamainen
- hyvä ihminen: opettaa vapaaehtoisesti lapsille näyttelemistä
- tietää tien naisen sydämeen, koska osaa kokata
- sai kankkusen näyttämään hurmaavalta Kauheassa kankkusessa (josta tehdään jatko-osa!)

Brändeliini on tainnut olla päivän sana, koska Arina listasi Been miehen puolikkaakseen, hahaa. Mutta 'hey Juuuude..'. Miten me ratkaisemme tämän?

Toisaalta... Brändeliini on virallinen poikaystäväni. Sen tietää jopa Marimekko. Keskustelumme viime viikolta: (B= minä, M= Marimekko)
B: Mä oon rakastunu.
M: Kehen?
B: Kolkyt vuotta vanhempaan mieheen!
M: Entäs se Cooper?
B: Niiii...

Nyt minä ja stressivatsani syömme kokeilullisen ruisleivän ja katsomme henkisesti Brändeliinin kainalosta Familjen Bernadotte-sarjan kolmannen osan ja mahdollisesti Victorian ja Danielin häähaastattelun. Voi kyllä! Olen alkanut laajentamaan tutkimustani muihinkin kuin prinssiin. Olen päättänyt alkaa... mikäs se sana nyt olikaan... Rojalisti! Olen rojalisti! Kannatan siis yhtä tiettyä perhettä. Juu. Harrastuksena kuninkaaliset ja nenäliinapaketti on ostettava Victorian häitä varten.

Nenäliinoista puheen ollen... Mietin tuossa tänään, että saisin varmasti kunnon pisteen Blondille, jos vain päästäisin ilmoille kunnon Blondi-itkut. Niitä odotellessa.