Minä en tahdo olla laiska.
Minä en halua pyytää apua.
Minä en tahdo maata lattialla avuttomana.
Minä en halua päätä kipeäksi stressaamisen vuoksi.
Minä en tahdo pettää itselleni tekemiä lupauksia.
Minä en halua olla yksin täällä.
Minä en tahdo poistua kotoa.
Minä en halua huonoja koulutuloksia.
Minä en tahdo sotkea tätä asuntoa.
Minä en tahdo jättää kokeisiin lukemista viimeiseen iltaan.
Minä en halua tuottaa suurta puhelinlaskua.
Minä en tahdo olla tällainen angsti.
Minä en halua stressata niin, että vatsaan alkaa taas koskea.

Minä olen itsepäinen.
Minä olen itsenäinen.
Minä pysyn näissä ja PISTE.

Joku joskus sanoi, että itse on itsensä pahin vihollinen.

Sitten jos sitä apua ehkä johonkin tarvitsisi (mutta ei tiedä mihin), niin sitten ei tiedä keneltä sitä kehtaisi pyytää.

Äiti on humalassa.
Tädillä on lapsia.
Tätinainen on työstressaantunut.
Ystävät ovat ystäviä.

Minä en tahdo sotkea ystäviäni tähän.

Niinpä minä makaan lattialla ja odotan.
Pimeän tultua katson leffan ja toivon, että Gunvaldia ammutaan.
Sitten saisi luvan itkeä kunnolla.