Tuli tarve kirjoittaa heti aamusta - tai päivästä, heräsin vasta puoli tuntia sitten (klo on 13:45).

Kämppäni on nyt virallisesti lähtökuopissa, koska täällä on pahvilaatikoita all over. Keittiökin on nyt siisti ja viihdyn luultavasti loppuajan siellä.

En ole käynyt polilla kohta kuukauteen, mutta olen elänyt ihan hyvin. Äitijuttu tietysti painaa mieltä ja on yleistä alakuloisuutta, mutta luulin hyppiväni seinille.

Stressaavasta ajanjaksosta tein muutaman huomion. Silloin syvennyn ohella johonkin kirjaan ja televisiosarjaan. Koeviikoilla minulla on menossa intensiivinen lukujakso jonkin romaanin(kin) kanssa ja saatan myös vapaalla tuijottaa jotain tv-sarjaa dvd:ltä monta jaksoa viikossa. Suojautumiskeino?

Omasta olosta tein myös havaintoja. Psyykkinen vajaavuus aiheuttaa fyysistä vajaavuutta ja väsyn todella helposti. Makaan nykyisin useita minuutteja vain tuijottaen kattoa, jos olen esim. kantanut ympäri ostoskeskusta kauhean painavaa ostoskassia tai siirrellyt kirjahyllyä ja painavia laatikoita ympäri asuntoa. Ennen katon tuijottaminen oli mahdotonta, koska minun piti tehdä jotain koko ajan! Kuunnella musiikkia, lukea lehtiä ja niin edelleen.
Minä en myöskään JAKSA aina lähteä jonnekin vapaa-ajalla. Koulusta suoraan voin mennä paikkaan X, koska olen vielä koulumielentilassa, mutta NYT jonnekin kaupungille lähteminen tuntuu melkein mahdottomalta. En jaksa. Piste.

Silloin tällöin kun noita kommentteja satelee, niin suoraan sanoen v***ttaa tämä Vuodatuksen kommenttiin vastaamismahdollisuus. Pyrin kuitenkin siihen, että vastaan kommentteihin ja haluan myös vastapuolen huomaavan sen!!

Niin ja postaan illalla sen perjantai yöllä kirjoittamani hommelin. Vinkki: siinä on paljon huokauksia (ja se ei liity miehiin!)