- Äiti pyytää jälleen soittamaan, koska on paha mieli (todella tai tosi, en muista tarkkaa sanavalintaa). En ole soittanut. En aio soittaa.
- Elämä olisi helppoa ilman äitiä. Niin kauhealta kuin se kuulostaakin, mutta totta se on. Osaisin luottaa enemmän, päästää lähelle, olla vertaamatta. Nykyisin kännissäkin pidän huolen, että en ala muistuttaa äitiä.
- Tajusin matkalla kotiin, että on kevät. Ei ole jäätä. Talvitakissa on kuuma.
- Join Frezzaa ja kaikki tuijottivat. Näytin silti juuri siltä kuin pitääkin. Ei kukaan uskoisi tätä, että minä olen tämmöinen. Toivottavasti.
- Huomaatteko, että lauseet ontuvat. Teksti ei ole normaalia Birdie-tekstiä. Minä huomasin ja muutin tekstin tyyliä. Ranskalaisia viivoja ja ontuvia lauseita. Tästä saakin hienon otsikon.
- Pyörin Hulluilla päivillä ja ihmisiä oli miljoona, mutta en seonnut tai hermostunut. Viihdyin. Ostuin ison pussin irtokarkkeja, mutta vain kolmea eri lajia. Miksi ne ovat aina ne samat karkkilaadut Hulluilla päivillä?'
- Luonani kävi mies. Huijasin, että olen jo ihan lähtökuopissa. Olenhan minä tavallaan.
- Huomenna menen allekirjoittamaan sopimuksen ja katsomaan kotia.
- Lupaan teille sieltä ainakin yhden kuvan.
- Tykkään muuten poliiseista, lääkärit ovat tylsiä.
- Kaikki bussit ovat viimein minun, koska Blondi ajaa autoa. Omaa autoa.
- Seuraava psyk.poli on vasta 26.4. ja siihen on todella kauan.
- Lääkkeitä on vielä 1,5 satsia, mutta mitäs sitten?
- Menen.
- Pahoittelen.
- Kiitän.

PS. Tajusin tänään, että ilman koulua hyppisin seinille. Koulu pelastaa minut ajattelemasta maanantaita. Kiitos koulu, vihalla ja rakkaudella sinua ajattelen.

P.P.S KOHTA ON 10 000 TÄYNNÄ! Tarkkailkaa laskuria ja 10 000. ilmoittaa minulle olemassa olostaan. Keksitään Brändeliinin kanssa jotain SUPERKIVAA!