Ellulta tuli viesti joskus kahdeksan aikaan, että mikä on olo. Vastasin todella vitsikkäästi:

"Fyysinen olo: tyydyyttävä, en mene kouluun huomenna. Psyykkinen olo: aiemmin masis, nyttemmin vittuuntunut. Puran oloani piilovittuilemalla henkilölle X" Siitä ei mennyt kauaa ja yhtäkkiä asunnossani istuu melkein vieras ihminen. Ei ollenkaan vieras, mutta silti vieras. Emme ole nähneet piiiiitkään aikaan ja extempore hän istuu siinä. Oho. No, ilta sujui kohtuullisen mukavasti. Sanoin ihan suoraan inhoavani hänen ystäväänsä Y:tä. Taisin käyttää sanoja vastenmielinen ja sietämätön. Tämän kaiken tein hymyillen. Dääm, olen oppinut olemaan bitch!

Ihminen lähti kymmeneltä ja sen jälkeen tsekkasin sähköpostin. En olekaan kertonut teille, mutta alan kirjoittaa erääseen lehteen. Sen levikki ei ole mikään maailman laajin, joten älkää innostuko liikaa. Kirjoitan ruokajutun ja deadline on 17.5. Sähköposti alkoi seuraavasti: "En tiedä, minkä tasoinen kirjoittaja olet, mutta tässä olisi sinulle juttua purtavaksi." Lopuksi luki vielä: "Jutusta saa kirjoittajapalkkion, joka määräytyy jutun laajuudesta, kirjoitustasosta ja korjausten määrästä." Tästähän voi tulla melkein bisnestä, hah haha! Ja minkä tasoinen kirjoittaja olen, NOOOH. Olen kirjoitellut kohta kymmenen vuotta kaikenlaista, luovasta kirjoittamisesta kymppi, äikästä muuten ysi. Viestinnässä kirjoitin kuusi sivuisen lehtijutun ja siltä kurssilta sain ysin. HAH.

Eilen valvoin ennen uutta sairastumista liian pitkään ja kirjotin. MINÄ KIRJOITIN NOVELLIN ja päätin muutaman asian. Päätin, että tästä lähtien kirjoitan paljon ja kaikkea. Päätin myös lähettää ehkä joitain tekstejä joihinkin kilpailuihin. Novellit on se minun juttuni. (Vaikka siis olen edelleen sitä mieltä, että en ehkä osaakaan kirjoittaa ja perustan mielummin kampaamon tai kahvilan...)

On se silti kivaa. Kirjoittaminen. Ehkä alan sitten erakoituessani tämän noroloromoroporon kanssa kirjoittaa vain kaikkea. Haha! Hmm, mutta haluaisiko joku joskus lukea niitä novelleja..?

Kaipaan oikeaa elämää. Vähän jopa ruokaa ja sitä tunnetta, että on nälkä. Tässä teille vielä ratakiskoskta ruokalistani maanantaiyön jälkeen (yhteensä lasketut määrät): 3 litraa Jaffaa, 1 litra Gefilus-mehua, 2 litraa mansikka mehua, x litraa vettä, 5 dl lihalieminestettä, kolme Pilttiä, kuivia Fitness-muroja 2 dl, neljä palaa ohraleipää. Jos huomenna keittäisi puuron?

Nyt alan kuulkaas KIRJOITTAMAAN.

PS. Muistatteko kun olin joskus ihastunut sellaiseen Blondiin? Niiin, en minäkään kovin hyvin. No, ajattelin kirjoittaa siitä teille tässä pian. Teillä on varmasti ollut ikävä sitä tyyppiä! (Tänään minulle sanottiin: "Niin hyvä kun pääsit siitä eroon" ja minä vastasin... No, kerron sen sitten siinä Blondi-jutussa)