1. Kun olin pieni, niin kastemadot oli mun kavereita.
2. Olin pitkään (6v.) perheen ainoa laps' ja oli heti kun kuulin, että Täti saa Serkun, niin pelkäsin menettäväni isoisän (huomion?).
3. Nykyisin tuo Serkku on kuin pikkusisko ja omaan kauhean suojeluvietin häntä kohtaan. Siis SAIRAALLOISEN kauhean.
4. Syön nykyisin aika monta pilleriä päivässä. Yksi päivä söin seuraavat: the lääke, vitamiini, maitohappobak. * 2, nukahtamislääke ja särkylääke.
5. Jokainen saa tehdä ja pukeutua kuten haluaa, mutta mekkoa ja hupparia ei saa yhdistää. Sen sijaan mekkohuppari (siis sellanen ylipitkä huppari) on jees. EI MEKKO + HUPPARI + SUKKAHOUSUT.
6. Mulla on puolivakava lehtiaddiktio. Jos näen lehden alle kahden euron, niin melkein pakkosaadaheti.
7. Paljastettakoon, että toinen nimeni on Aleksandra.
8. Saan joulukuussa veronpalautusta yli yhdeksänkymmentä euroa.
9. Juon tällä hetkellä Frezza Chokomint-kahvijuomaa. Namnam.
10. En muista mistä kaikki alkoi, mutta suomenruotsalaiset on ihania. Vasta myöhemmin siirryin ruotsalaisiin (prinsseihin).
11. Kävin katsomassa Madacasgar 2-leffan heti ensi-iltaa seuranneena päivänä... suomeksi dubattuna. Meitä oli siellä kaksi alle kolmekymppistä ja yli viisvuotiasta: minä ja mun kaveri.
12. Vollotan aina nähdessäni/kuullessani Madonnan live-esiintymisiä.
13. Olen nukkunut meikit naamassa tasan kerran elämässäni ja sekin tapahtui hiihtolomalla... Kai.
14. Kirjotin kerran todella pitkän tekstin siitä, että kuinka minua masentaa Vince Vaughnin avioliitto.
15. Vince on ehkä suurin (myös kooltaan) ja omituisin (myös naurultaan) julkkisihastukseni evör!!
16. Selvitin juuri, että Satolennon silmät ovat vihreät. Paska.
17. Totta kai Ruotsi-fanina katson ruotsalaisia elokuvia! Lempparini ovat Hääkuvaaja sekä Beck-sarja.
18. Beck-leffoissa on Gunvald Larsson ja se on maailman kovin jätkä.
19. Siellä on myös Jack Nicholsonin näköinen naapuri.
20. Olen lukenut ja katsonut kaikkia dekkareita kymmenenvuotiaasta asti.
21. Halusin ala-asteella poliisiksi, sitten näyttelijäksi.
22. Haluaisin Twin Peaks-dvd:t, mutta en uskalla kattoa niitä...
23. Lempiruoka koko maailmasta on caesarsalaatti tai sitten "oikeista ruuista" lihapullat.
24. Jokin niissä vihreäsilmäisissä vaan on... Höh.
25. Inhoan kokista.
26. Viikon päästä tanssin jälleen koko yön.
27. Kahden viikon päästä istun uudessa kodissa.
28. En voi sietää Jenni Vartiaista tai Chisua yhtäääään!!
29. Duran Duran on ihan mahtava bändi! :D
30. Ostan vapaan kanan munimia munia. En muita.
31. Mietin usein, että mistä keltainen lehdistö saa tietonsa. Kun yleensä lähteenä on joku "henkilön X lähipiirissä oleva", niin häh?! Ei kaverit juorua lehdille.
32. Join kerran 12 lasia vettä yhteen putkeen. En suosittele.
33. Oon aika särkkärinarkkari. Kärsin siis usein päänsärystä tai vaikka menkkakivuista. Olen täällä asuessani (heinäkuu--->) ostanut melkein kymmenen pakettia särkkäreitä. Huvittavinta on, että sillon ku niitä tarvis, nii ei löydy mistään! Joudun aina heittelemään tavaroita ja ettimään EES SITÄ YHTÄ.
34. Kaadoin just mun uuden löytöhyllyn vaakatasoon ja nyt siitä tuli sellanen taso eteiseen.
35. Haluaisin maalata mun pöydät ja tuolit.
36. Madonnan Confessions On a Dance Floor on tällä hetkellä maailman paras levy!
37. Madonnan American Life on kans hyvä. Mulle tulee itelle mieleen, että Confessions on sellanen haluan olla "jotain"-levy ja American Life kertoo siitä, että on jo "jotain".
38. Mulla on yli kymmenen suukkoa. Ostin Hulluilta.
39. Ostin myös oliiviöljyä, aromisuolaa, sitruunapippuria, mustapippuria, basilikaa, pienen pienen lasipurkin, sellasen nuolijan (leivontaan), kaksi käsipyyhettä, irtokarkkeja, lehden, Frezzan, suklaata... Kaikki tämä kolmen päivän aikana ja maksaneet yhteensä ööö 35 euroa?
40. En osaa ajatella, että lopettaisin tämän blogin.
41. Uskon, että jonain päivänä täällä olevat tyypit voisivat nähdä toisensa. Blogimiitti, haha!
42. Nykyään omistan 25 paria kenkiä.
43. Rakastuin tai tykästyin Elvikseen v. 2005 nähtyäni Elvis by the Presleys-dokumentin.
44. Omistan pienoisen Elvis-kokoelman. Muki, taulu, pelikortit, lautasliinoja...
45. Liittymäni on DNA:n.
46. Nukun viiden tyynyn ja yhden elefantin (kyllä, täytän reilun kuukauden päästä kahdeksantoista...).
47. Olen siitepölyallerginen ja näin keväällä huulet rohtuu ja iho kuivuu ihan kauheasti.
48. Eilen minulle todettiin: ".. mutta sulla nyt on niin vahvat mielipiteet" Aijaa? :D
49. Tänään kuvailin itseäni itsenäiseksi, itsepäiseksi, itsekeskeiseksi ja itseriittoiseksi. Hahahahaha.
50. Olen pakannut kolme laatikollista tavaroita. Tai no... 2,5.
51. Voisin muuttaa Ikeaan asumaan. Saisi puhua/kuunnella ruotsia, syödä niitä taivaallisia lihapullia ja sitä omenapiirakkaa... Makoilisin sohvilla päivät ja nukkuisin yöt eri sängyissä. Hipelöisin kaikkea ja kuljeskelisin ympäriinsä..
52. Minulla on outo tapa (äiti huomautti pääsiäisen aikoihin), että kaupassa minun on hipelöitävä kaikkea hienoa. Karkkipusseja, kirjoja, astioita, vaatteita... Outoa!!!
53. Kun pesen kasvoja, niin suljen silmäni, huuhdon vedellä, SYLKÄISEN, huuhdon vedellä ja kuivaan pyyhkeellä.
54. Kuppikokoni on kasvanut kahdella yhtäkkiä.
55. Sain käsityöstä kutosen, koska en saanut jotain sukkaa koskaan valmiiksi.
56. Olen edelleen rakastunut Marimekon vaatteisiin ja tänään rakastuin Marimekon astioihin.
57. Minulla on nyt Marimekon lakanat, mutta en tajunnut niiden olevan MARIMEKON, koska en pitänyt Marimekosta silloin.
58. Nautin todella siitä, että minulla on vieraita kestitettävänä.
59. Ostin torstaina mustakantisen muistikirjan ja yritän opetella käyttämään sitä. Merkkaamaan siis kaikkea muistettavaa. Esim. Hesarin lasku jne.
60. Minulle tulee Hesari ja Trendi. Ostan Olivian, jos se on tarjouksessa. Niin ja tulee minulle Suosikki! Pitäisi ehkä lopettaa se, mutta mikä tilalle (isoäiti betalar...)??
61. Omistan skeittilaudan.
62. Puhelimeni nimi on Petteri ja hän on homoseksuaali.
63. Nukahdin eilen illalla kesken musiikinkuuntelun. En tosin torkkunut kuin kymmenen minuuttia ja sitten sammutin iPodin.
64. Yksi lempileffoistani on suomalainen Kuutamolla.
65. Minua ärsyttää, jos kotimaisissa sarjoissa jne. kuvauspaikat ovat epäloogisesti suunniteltu ja tunnistan paikat. Esim. sanotaan tyypin asuvan paikassa X ja kuvauspaikkana on käytetty paikkaa Y.
66. Kentin Dom Andra on yksi kauneimmista kappaleista.
67. Jos menettäisin sanavapauteni tässä maassa, niin minulla ei olisi syytä elää. Olisin valmis taistelemaan sen puolesta oman henkeni uhalla.
68. Siksi minua suututtaa ja surettaa Pohjois-Korean sekä Kiinan ja muutaman muun valtion tilanne. Venäjälläkin on sensuuria!
69. Keksin eilen hienon elämänviisauden: Koti on siellä missä sydän on, mutta syödän voi olla missä vain.
70.  Rakastan vesisadetta!
71. En pidä kauheasti kesästä.
72. Kevät on ruma vuodenaika ja kaikki kuolee syksyllä.
73. Talvi on paras... ja alkukesä.
74. Inhoan Clint Eastwoodia, Jone Nikulaa, Matti Vanhasta ja Cameron Diazia.
75. Näin tällä viikolla Martina Aitolehden ja sen Esko-miehen sekä niiden söpön koiran ja vauvan.
76. Hiusteni sävy on todella nätti tällä hetkellä.
77. En muista käyttää kalenteria enää....
78. Korviani kutittaa usein.
79. Käytin silmälaseja kuusi vuotta, mutta sitten koirani söi ne osittain...
80. Kiinnyn helposti asuinpaikkohin, joten on tylsää aina muuttaa lyhyen ajan jälkeen.
81. En ole käynyt kotikaupungissani neljään vuoteen.
82. Haluaisin olla poptähti.
83. Lähetän kuukaudessa yli tuhat tekstaria.
84. Inhoan ^^-hymiötä.
85. Järsin kynteni nysiksi. Meinasin kuukausi sitten saada kynnet (6/10), mutta sitten yksi lohkesi ja yhtäkkiä olin aloituspisteessä.
86. En ole nähnyt Leijonakuningasta sitten v. 2005. Pelkään, että murrun täysin Mufasan kuollessa.
87. Aion tänään siivota keittiöni. Siirrän keittiönpöydän kahdeksi viikoksi sinne.
88. Seinälläni on poromies, joka piilomainostaa Pepsodentia.
89. Se laulaja Mika on mielestäni hellyyttävä! Voisin alkaa senkin kaveriksi.
90. Jos joskus voitan Emmy-palkinnon, niin voitan sen Greyn anatomian viimeisen jakson kirjoittamisesta. Oscarin voisin voittaa jonkin Brändeliini-elokuvan kirjoittamisesta. Siinä voisi olla myös Vince Vaughn ja Owen Wilson... Bill Murray! Ja Meryl Streep!
91. Minusta olisi supersiistiä, että tehtäisiin kunnon Hollywood-leffa, jossa olisi ikääntyneitä näyttelijöitä. Jack Nicholson, Morgan Freeman, Diane Keaton, Dustin Hoffman, Clint Eastwood, Meryl Streep, Goldie Hawn, Steve Martin.. Tuosta puuttuu kyllä vaikka ketä, mutta idea on hyvä.
92. Viime vuonna syntymäpäiväni muistutti kertotaulua.
93. Olen syntynyt keisarinleikkauksella.
94. Surffailin myöhään yöllä netissä ja tein siitä postauksenin. Julkaisen sen myöhemmin.
95. Nikki Sixx on mielestäni kusipää. Heroiinipäiväkirja on edelleen mahtava ja Nikki on hot, mutta ihan kusipää.
96. Tänään syön (jälleen) pastaa. Pasta on parhautta!!
97. Äiti tulee kai yökylään ma-ti.......
98. Tämä jälkeen puen farkut päälle ja etsin vähän pyykkiä ja sitten vien ne pyykkitupaan ja alan siivoamaan.
99. Jos jollain on jotain kysyttävää... Ihan mitä tahansa, niin kysykää! Rakastan kysymyksiin vastaamista!!
100. Olen todella helposti kateellinen ja mustasukkainen.