Viime yönä näin outoa unta.

Aloin miettiä (yllättävää, enhän minä mieti koskaan mitään). Blondi oli kuin laastari ja minä revin sen pois. Minulla on edelleen se haava ja voisin laittaa laastarin anytime paikalleen, mutta en tahdo. En tarvitse.
Eilen muistelin peleistä kirjoittamaani tekstiä ja lupasin kertoa, että mitä peliä pelaan nyt.
Minä en tiedä... Minulla on kaikki kortit pöydällä ja pitäisi valita niistä jokin, ehkä. Mietin usein, että miksi joku ihminen kiinnittää huomionsa johonkin toiseen ihmiseen ja miten on mahdollista, että 1/100 noista tapauksesta päätyy onnelliseen suhteeseen? Miten voi vain olla mahdollista?
Nyt kyllä lopetan tämän ajattelun tai menetän yöuneni.

Viikon päästä voi olla huono olo. Ellu on tulossa perjantaina tänne ja mitäs muuta meillä olisi tekemistä, kuin laulaa "What is love, baby don't hurt me, don't hurt me... no more" ja juoda erilaisia nestepitoisia juomia (diipadaat, näin suomeksi)!? Säästän ajattelun siihen. Minulla on olemassa neljännen teroria: neljännen kohdalla alkaa olla sellainen olo, että nyt pitää tilittää. Silloin:
"Sen mä vaan sanon..."
"Miehet on kyl ihan perseestä!"
"Niinku... Mitä tää nyt tarkottaa?!"
"Meidän pitäs vetää sen ja sen kaa perseet ja selvittää tää juttu!"

Arvatkaa mitä. Tungen täällä popcornia suuhuni ja yritän olla ajattelematta mitä ajattelen ja kirjoittamatta sitä mikä on totuus.

Minun on ikävä Blondia ja niitä kivoja ajatuksia siitä. Haluaisin tulla halatuksi huonosti pukeutuvalta ... *keksii sopivaa loukkausta* pystynenältä! Ei, ei tuo ollut loukkaavaa.. Hmm. Miksen keksi mitään hyvää loukkausta tähän?! Huonohiuksiselta ... Äh, ihan sama, pointti ymmärretty. Tämä on kuitenkin ohimenevä hetki.

Miranda: "Hyyiii, pois tollaset, sulla on menny nyt niin hyvin!"

Niin on! Kohta puoli vuotta! Olen muuttamassa Lappiin ja/tai Norjaankin ihan vain omaksi ilokseni! Siellä on ihan varmasti paljon hyvänenäisiä, hyvinpukeutuvia (tai mahdollisesti muutettavissa olevia), hyvähiuksisia halattavia ja haistettavia. (Kyllä, näin päässäni kuinka halatessani myös nuuskaisisin Blondin paitaa ja se tuoksuisi ihan pesuaineelle.)

Päässäni soi Maija Vilkkumaan kappale ja siitä vain yksi ainoa lause: RAUTAAAAA ON SITKEÄÄÄ, MUTTA SE TAIPUUU.

Olen vain niin väsynyt, joo. Huomenna jo nauran tälle popparikohtaukselle.