olen hieno nainen, rikas nainen. Asun Eirassa ja käyn aamupäivällä Stockan Herkussa ostamassa poronlihaa, tuoretta leipää, lohta ja kunnon voita. Iltapäivän käytän kirjoittamiseen kahvikuppi ja salmiakkiaski vierellä. Illalla istun olohuoneessa shampanjalasin kanssa ja katselen merelle.

Silloin minä käytän vain Marimekon vaatteita. Katsokaa nyt niitä!!

034343_unika2_big.jpg

Unikko on kyllä todella kulunut kuosi, mutta tuo mekko antaa sen anteeksi!

034276_holly_big.jpg

Rikkaana eiralaisena minulla olisi pokkaa kulkea tuollainen hattu päässä - varsinkin hautausmaalla kierrellessä. Ja tuo mekko! Ah, se ylettyy yli polven. Olisi mahtava seistä jossain taidegalleriassa se päällä.

034277_kumba_big.jpg

Tuo takki!!!! HALUAN!

034105_uanna_1_big.jpg

Tämä tunika sanoo selkeästi "hauska kummitäti - Birdie"

034053_pyy_big.jpg

Rakastan!

033957_rame_big.jpg

Minulla oli pienenä keltaiset farkkuhaalarit. Reilu vuosi sitten kieltäydyin tädin farkkuhaalareista, koska ne eivät jotenkin istu tyyliini. Nykyisin hipelöin kaupassa roikkuvia trikoohaalareita ja kerään pokkaa ostaa sellaisen. Jälleen rikkaana eiralaisena minulla olisi tarpeeksi pokkaa. Kuvitelkaa tähän se hattu! Ja se takki!

034231_034141_big.jpg

Heiluttelisin tuota viittaa dramaattisena missattuani ratikan.

034382_santeli_big.jpg034118_selja_big.jpg

Rakastan kumpaakin aika paljon.

034155_taisha_big.jpg

Tämä päällä voisi hurmata vaikka keitä!

En uskalla katsoa vaatteiden hintoja, en vain tahdo. Mutta jotain päivänä ihmiset, jonain päivänä minä esittelen teille vielä Marimekko-mekkoni! Ehkä se on minulla päällä sitten kirjamessuilla v. 20?? kun törmäämme.

Niin tai... Voisinhan minä käyttää noita vaatteita Ruotsin prinsessana. Edustaisin samalla rakasta kotimaatani ja veisin upeaa desingia maailmalle. Hmm.

Kuvat: marimekko.fi