Hei vain rakkaat!

Aamulla puin mustat farkkulegginsit päälle ja sitten äitini antamat saappaat. Legginsit pussittuivat mielestäni hassusti ja muistutin Hitleriä. Tiedättehän, sillä miehellä oli sellaiset oudot kengät ja housut sillä tavalla hassusti. Kutsun noita kenkiä nykyään Hitler-saappaiksi.

Keksin tänään bussissa aiheen mahdolliseen novelliin ja olen vähän innoissani siitä. Kirjoitan sitä ehkä pääsiäisenä.

Sain eilen uuden puhelimen. Se on kaunis. Se on kaunein maailmassa ja sen mukana minulle avautui oikeus ladata ainakin 6 miljoonaa kappaletta. Päätin palata haaveilemaani aikaan: puhelimeen tulee vain kokonaisia levyjä!

Aion laajentaa musiikkirakkauttani ja kuuntelen kokonaisia levyjä. Katsoin, että koulumatkani kestää n. yhden levyn verran. Aamulla se oli Kentin Tillbaka till Samtiden ja iltapäivällä Green Dayn se-nyt-uusin-jonka-nimessä-on-21-olenpas-huono-fani-en-edes-muista-levyn-nimeä. Spotify laajentaa musiikkimakua, mutta siinä on vieläkin liian helppo vaihtaa biisi. Kuulokkeissa ja matkalla sitä ehtii oikeasti kuunnella ja keskittyäkin.

Suositelkaa minulle levyjä! Olen aika kaikkiruokainen, Elviksestä Cheekiin ja Madonnasta Rammsteiniin. En kuitenkaan kuuntele muita naisartisteja, paitsi Madonnaa. Antakaa palaa! Latailen houkuttavimmat ja kuuntelen joku bussimatka, hih hih.

Tunnustus. Olen ollut koukussa erilaisiin muotiblogeihin since heinäkuu ja blogien lukeimen on vain laajentunut. Arvatkaa mitä olen tajunnut. Ne kaikki toistavat itseään! Kaikki on samanlaisia! Joko on vähän ernusti pukeutuvia tai sitten sellaisia blondeja "vähän rokahtavampaa". Aion poistaa lukulistaltani suurimman osan noista blogeista ja jättää vain pari valittua. Juu, näin teen! .... Juu, näin tein! Nyt on luettavana Vuodatuksen blogit (eli teidän) ja sitten muutama muu (en paljasta nimiä, kjeh kjeh).

Istun tänään metrossa ja vastapäätäni istui ruskean olkalaukun kanssa ruskeat rastat omistava naistyttö. Naistytöllä oli liikaa vaaleaa puuteria, jolla se peitti epätasaista ihoa (en sano tätä ilkeästi!!!). Sellainen vähän hipahtava, varmaankin kasvissyöjä jne. (kauheat ennakkoluulot, tiedän). Tyttö kaivoi taskustaan jossain vaiheessa maailman vanhimman Nokian kännykän, jolla voi oikeasti laskea ehkä yks plus kaks, lähettää tekstareita ja soittaa. Olen ihan varma, että naistyttö oli onnellinen puhelimestaan ja ei haikaillut minun puhelimeni perään.
 
Aloin miettiä... Miksi minä tarvitsen tämmöisen maailman kauneimman puhelimen ollakseni tyytyväinen? Esteettisistä syistä? Aika kaukaa haettua. Imagollisista syistä? Joo, niin varmaan. Mulla ei oo muuten kavereita, hah hah. Omistamisen halusta? Njoo? Koska minä TAHDON? KYLLÄ!!! Jos maksan viisi euroa kuukaudessa siitä, että olen onnellinen, niin so what.

Materialisti mikä materialisti.

EDIT 21:43: Niin ja se siitä rentouttavasta pääsiäisestä Vantaalla, yksin isossa talossa. Mitään ei kannata odottaa ja iloita, ellei sitä asiaa ole itse hoitamassa!!!!!!!!! Minä inhoan juhlapyhiä.