Puhuin minulle tärkeän ihmisen kanssa tällä viikolla masennuksestani. "Sitä ei huomaa sussa mitenkään", hän sanoi. Ei niin, koska minä jätän kertomatta, huomiotta, unohdan. Koulussa se onnistuu, täällä (kotona) ei. Koulussa onnistun huijaamaan jopa itseäni. Siellä ei aina pysty kuvittelemaankaan sitä pahaa oloa, joka tulee illemmalla.

Tai kun... Minä olen ihan turta. Ei tunnu miltään. Tämä on se pysähtymisvaihe. Tyyntä myrskyn edellä, sanotaan. Nora sanoi juuri, että sitä hetkeä odotellessa kun tajuaa kaiken olevan viimein hyvin. Amen!

Osaan nauttia elämästä. Se retki keskustaan keskiviikkona(?) ja niin edelleen. Toistaiseksi olen vain osapäiväisesti allapäin pahemmin. Itse muistan viime lokakuun ja punaisen hupparin koulussa, syömättömyyden... En halua sitä, en todellakaan. Toivotaan lääkkeiden estävän sen.

Minä menen päivän kerrallaan. Aina kun herään yöllä janoon tai villasukkien ahdistukseen, niin olen kiitollinen sen päivän vaihtumisesta yöksi ja edellisestä päivästä selviämisestä. Jokainen päivä on minulle kamppailua. Jokainen hengenveto on päätös olla utelias tulevan suhteen.

Minä olen tämän sukuniminen äidin vuoksi, minä olen helsinkiläinen äidin vuoksi. Äiti ei ole kohta kumpaakaan. Epäreilua, yhdellä sanalla sanottuna.

Joskus tuntuu siltä, että valitan turhasta. Mutta ei nämä jutut häviä parilla itkulla tai muutamalla juttutuokiolla. On niin paljon huomioita ja asioita kertomatta. On niin paljon tukahdettua vihaa niiden kaikkien pettymysten vuoksi. On niin paljon.

Kuten olen ehkä täälläkin sanonut... Taistelutahto on toistaiseksi hiipunut. Pysyn tässä, löydätte minut täältä.

... Muokkaamasta Brändeliini-kuvia. Pitäisikö huolestua, jos googlaillessa Brändeliiniä törmää omiin blogimerkintöihin?? HAH. Nauttikaa näistä kuvista, I know I do.

bf.jpg

hahahahahsahjds.jpg

peeeerjantai.jpg

Kuvat: http://ones2watch4.com/content/wp-content/gallery/bradley-cooper/bradley-cooper-5-crop.jpg, http://l.yimg.com/eb/ymv/us/img/flickr/74/99/003390117499.jpg ja http://leannpeterson.files.wordpress.com/2009/06/bradley-cooper.jpg