Heti alkuun pahoittelut Applelle ja Arinalle. Kiitos kommenteista, vastaan niihin vähän myöhemmin. Nyt ei ajatus kulje niin hyvin, että kirjoittaisin fiksuja vastauksia. Huomenna, lupaan.

Eilen äidillä menin heidän makuuhuoneeseensa ja katselin kuvia ikkuanlaudalla. Siinä oli yksi minusta ja isoisästä. Minä olen siinä ehkä alle kuuden, jotain neljän ja kuuden välillä. Muistan aina sen hetken. Täti oli tullut Suomeen ja ostanut minulle Disney-kaupasta mekon. Puin sen vain päälleni, koska oli kesä, ja menin ulos hiekkalaatikolle. Isoisälle Täti oli ostanut Warner(WB)-tuotantoyhtiön paidan. Se logo oli siinä rinnuksilla pienenä. Syömme oudon makuisia karkkeja ja jotain muuta. Muut istuvat isossa pöydässä ja me isoisän kanssa jaamme pienen muovipöydän. Saan valvoa myöhään, mutta lopulta on pakko mennä nukkumaan ja sekös alkaa itkettää! Isoisä tulee lohduttamaan, on kumartuneena minuun päin ja minulla on huuli mutrulla. RÄPS. Kuva.

Nappasin sen sekä melkein 300 gigan ulkoisen kovalevyn mukaani tullessani kotiin. Nyt suunnittelen kehittäväni kuvasta isomman ja kehystäväni sen uudelleen. Nyt kuva on paperisena valkoisissa kehyksissä, sain joskus isoäidiltä nimipäivälahjaksi.

On hankala käydä ruokakaupassa, jos ei syö. Pitää jotain syödä, mutta ei huvita. Huijaan itseäni. Pieni pala pizzaa ei ole ruokaa. Leipä ei ole ruokaa. Raejuusto ei ole ruokaa. Hassuinta tässä on, että tämä on jotenkin... normaalia. En muistanut kertoa tästä polilla enkä terapeutille tai äidille tai kenellekään. Täällä muistin sen vasta eilen ja viimeksihän olen syönyt kunnolla tosiaan perjantaina. Toisaalta asenteeni on nyt tämä: Ei Kannata Murehtia Liikaa. En sentään näe asioita vielä kahtena tai öö meinaa pyörtyä noustessani seisomaan.

Mikä on yleisin kysymys, minkä esität ihmisille? Mitä kuuluu? Jos sinulta kysytään, mitä vastaat? Ihan hyvää. Mietin tätä kysymystä eilen. Minä kysyn sitä ja haluan OIKEASTI kuulla vastauksen, oli se sitten että "ihan paskaa" tai jotain muuta. Kun minulta kysytään, niin vastaan "blaa blaa blaa, mut muuten ihan jees". Nykyisin se "blaa blaa blaa" on eilenkin mainitsemani tilanne kaverin kanssa.

Osa minusta haluaa selvittää sen jutun ja osa ei. Jos selvitän sen NYT, joudun kohta vastaamaan taas kysymyksiin, joihin en osaa vastata. Jos en selvitä, niin asiat saatta mutkastua ja lopulta ne olisi ehkä pakko selvittää..

En tykkää soittaa ihmisille, koska soitan aina väärään aikaan. Tällä hetkellä en todellakaan halua soittaa väärään aikaan, kuten eilen. Tekisi mieli laittaa veemäinen viesti: "Soita v***u ku soitat. Mä v***u jaksa sun perääs soitella ja odottaa, että josko nyt v***u olis hyvä hetki. Ite sitä paitsi v***u sanoit, että soitellaan v***u huomenna!" En oikeasti käyttäisi noin paljoa vee-kirjaimia. Ei oo tapana meidän kulmilla.

Kävin siis läpi yhtenä päivänä vanhoja tekstejä ja poimin niistä hauskimmat, omasta mielestäni siis. Aika moni liittyi Blondiin ja kärjistettyihin ajatusleikkeihin. Tässä nyt pari lyhyttä muisteltavaksi, että kuinka HAUSKA (lue: ihastunut ja tyhmä) olin muutama kuukausi sitten!

"Se on niin tyhmä, että jossain vaiheessa se tyhmästi tekee jotain tyhmää luultavasti liittyen johonkin tosi tyhmään muijaan ja sitten joku toinen tyhmempi (= minä) saa tyhmänä nähdä/kuulla ja sitten se tyhmempi (= minä) kuolee. Ei nyt oikeasti, mutta kuitenkin. Se on tyhmä!!!" Olen ennustaja. Tällainen tyhmä juttuhan selvisi tyyliin viikko sen jälkeen kun ZEN oli alkanut. Miltä tuntui? Ei miltään. Kuolinko? No en todellakaan! Mitä tein? Tanssin ilosta, koska ei tuntunut miltään.

"Se olisi kyllä niin klassinen tilanne (minulle). Että selviäsikin Bestmanin ihastus minuun ja minä olen ihastunut Bestmanin bestikseen, eli Blondiin. Tietysti parhaat jutut siitä saisi, että Blondikin olisi ihastunut minuun ja sitten ne alkaisi tapella
keskenään ja minä istuisin täällä syömässä röstiperunoita."
Sittemmin selvisi, että Bestman on seurustelut jo noin sata vuotta, eli todennäköisin syy tuijotteluun olisi (edelleen se muidenkin harrastama) vahtiminen.

Yritin myös löytää sitä THE TEKSTIÄ jolloin aloin ZENiksi. Ei sellaista oikein ollut.. Ajattelin, että nyt loppuviikko menee noita Blondi-juttuja julkaistessa ja ensi viikon alussa tulee pari postausta, joissa olen ollut syvällinen ja pohtinut elämää (siis en Blondia, oikeaa elämää).

Ei tässä nyt muuta. Menen hakemaan teetä. Aimitenniinolenjuonut20kuppia5:ssäpäivässä?