Tiedättekö sen tunteen, kun joutuu inspiraation valtaan ja puuhastelee jonkun kanssa vaikka koko yön? Sitä ei tunne nälkää, pissahätää, janoa tai väsymystä ollenkaan. Kaipaan sitä oloa ja PÄÄTIN päästä siihen flow'hun tänä yönä, ystävät!

Edellä mainitusta tilasta tulee mieleen yksi yö. Olin ehkä yhdentoista tai jopa nuorempi ja äiti oli yövuorossa. Minä tyttö leikkelin lehdistä kirjaimia ja liimasin vaaleanpunaiselle paperille hienon "Ei mainoksia, kiitos!"-tekstin ja sen sitten oveen. Nykyisin se on luultavasti jo roskissa ja kenties Ämmänsuolla, mutta se fiilis oli loistava!

Katsoin tänään kaksi elokuvaa: Broken Flowers ja Julie&Julia. Meryl Streep on ihana, vaikka se ääni Julie&Juliassa oli liian kimeä makuuni, hah hah. Lost in Translationissa loistanut Bill Murray nousi suosikkinäyttelijöihin joululomalla. Kyseinen leffa oli aikaisemmin jäänyt katsomatta, koska en voi sietää Scarlett Johanssonia. Ihan totta.... On siksi vähän ikävää, että Vicky Christina Barcelona on hyvä leffa. Koska siinä(kin) on Scarlett Johansson... Mutta siis Bill Murray! Mahtava!

Olen ostanut taas kasan vaatteita... En edes ole esitellyt teille uusinta paljettivaatettani. Sen vuoksi tipuin eräältä kurssilta, että jotain erityistä siinä täytyy olla! Keskiviikkona olin Fab Fiven kanssa ostamassa vain uusia legginsejä, mutta kassajonossa huusin: "Uu, alennusrekki!" Niinpä kolme minuuttia (kyllä, olen nopea shoppailija) myöhemmin olin kassajonossa ihanan paidan sekä neuletrikootakin kanssa. Erityisesti se neuletrikootakki on rakkaus. Näen jo niin itseni sullomassa sitä kesällä laukkuun ja juoksen ratikkaan. Ah, kesäinen Helsinki! <3 Kuitenkin... Täytyy siis joku kerta taas kuvailla ja esitellä ylpeänä!

Kesästä puheen ollen.. Ärsyttää välillä ihmisten kesäkaipuu, toki joillekin talvi on ihan tuskaa, mutta kesällä ihmiset valittaa sitten joko vesisadetta tai liikaa kuumuutta. Myönnettäköön, että emme ikinä ole tyytyväisiä. Minä kuitenkin tykkään talvesta, koska on raitista ja päätä ei särje liiallisen kirkkauden vuoksi. Tämänkin vuoksi sopisin oivasti Lappiin! Yritimme itse asiassa (vitsillä) selvittää Googlesta Ellun kanssa, että onko Kuusamossa esim. aina talvi. Ihan oikeasti iskimme Googleen hakusanat "Onko Kuusamossa aina talvi" ja emme saaneet vastauksia. Paitsi tämän talven pakkasennätys oli siellä tehty: -36,3! Onnea Kuusamo ja minun poroni! Sekä minä!

Nyt aion keksiä elämälleni tarkoituksia, joten jätän tämän tällä erää tähän. Brändeliini kävi viime viikonloppuna kylässä (sori Tsontsukka!) ja käski kertoa terkkuja. Otin luonnollisesti suosikkimiehestäni (sori Tsontsukka!) kuvan!

Bradley%20Cooper.jpg

Kyseinen kuva on otettu täällä meillä ja sen on ottanut Ellu. Kerron juuri hauskaa juttua Brändeliinille ja siksi sillä on noin rakastava ilme kasvoilla. Voih... Taidan ottaa Brändeliinin heti maaliskuussa takaisin. Sitä ennen täytyy näyttää teille minun ja Tsontsukan lomakuvia sekä jättää Tsontsukka! Uskon kyllä, että B on tervetullut takaisin... ;)

Uujee! Kävijälaskuri on jo yli 7900! NYT SILMÄT TARKKANA ja 8000.(!!!!!!!) kävijä ilmoittaa itsestään kommenttiboksiin!!!

 

Pus pus,
Birdie