On kuulemma olemassa pieni mahdollisuus, että olen ollut syntymisestäni lähtien masenut, eli aivojen serotiini taso on ollut alhainen. Lääkkeiden avulla se saattaa korjaantua. Olen miettinyt pari kertaa, että mitä sitten jos persoonallisuuteni muuttuu? Edes vähän? Minusta tuntuu, että angsti ja minä olemme yhtä, Onko tämä outoa? Haluan angstin lähtevän, mutta en halua sen lähtevän?

Keksin tänään pari ilkeää vitsiä, joita en voi kertoa täällä, Siihen tarvitsisi oikeita nimiä jne. Liittyy kuitenkin Blondiin, yllätys. Mutta se vitsi oli niin ilkeä, että huhhuh. Olkaa ylpeitä. Tyyppiin liittyen... Ruumiinosa (Blondin kaveri) ja Blondi kävelivät juuri hienosti vessojen ohi, kun tulin ko. paikasta. He eivät nähneet minua, minä näin heidän selät. Irvistin helpotuksesta ja samassa Bestman kävelee vastaan. Oh boy... Toivottavasti Bestman näki irvistykseni.

Olin tänään Vantaalla pitkästä aikaa. Leikimme mäkihyppääjää poikien kanssa ja rakensimme myös maailman korkeimman legotornin. Olen sitä mieltä, että maailman ihaninta on kuulla näiden poikien suusta oma nimi (oli se lausuttu sitten miten vain) ja: "Älä mene, jää tänne minun kanssani, leikitään!"

Kuuntelin bussissa äidin luentoa Anssi Koivurannasta. Voi luoja se nainen on joskus enemmän pihalla kuin minä. Lucky me, olympialaiset ovat vasta alkamassa. Onneksi yhdistettyä ei voi kisata kovin montaa eri kertaa. Kisoja on kai kolme?

Siitä tulikin mieleen hieno ideani liittyen yhdistettyyn! Perusidea (juujuu, halusin ennen urheilutoimittajaksi) on se, että vaikka tuo Anssi. Niin Anssi hyppää mäestä (ihan mäkihyppy-style) ja jos Anssi hyppää pisimmälle, niin sitten Anssi lähtee ensimmäisenä hiihtämään. Eli yhdistetyssä kisataan mäkihyppykisa sekä hiihtokisa. Ihan kätevää, jos oikeasti tykkää kummastakin lajista. Nykyään hypätään kai kaksi kertaa. Joskus järjestetään varakisa, että jos varsinaisena kisapäivänä onkin huono sää. Minä kehitin kerran uuden version yhdistetystä! Mitä jos Anssi hyppäisi ja lähtisi saman tien hiihtoon? Voittaja katsottaisiin kokonaisajan perusteella. Okei, siinä hypyn pituudella ei kauheasti olisi väliä. Toinen olisi tietysti se versio, että hiihdettäisiin kilpaa mäkihyppytornille ja sitten sieltä pisimmälle hypännyt voittaisi. Tai jotain.. Minusta olisi hauskaa nähdä tyypit lähtemässä hiihtoon heti hypyn jälkeen, hahah.. Kypärä vaan hus hemmettiin ja sauvat käteen. Ahhahhah.

Tykkään muuten puhua urheilusta. Saan aikaiseki pyöritettyjä silmiä ja epätoivoisia katseita. Penkkiurheilu on vain hauskaa!

Fab Five naureskeli hyväntahtoisesti eilen julkkistietämykselleni. Anteeksi vain, jos muistan ihmisten pituuksia ja syntymävuosia ulkoa! Minusta on hauska tietää nuo perustiedot ja sen jälkeen siirtyä uuteen tyyppiin. Vincent Anthony Vaughn, 196, 1970. Adam Mitchell Lambert, 185, 1982. Ja niin edellen. Brändeliinin toista nimeä en ole löytänytkään? Jos sillä ei ole? Uusi poikaystävä, Tsontsukka sen sijaan on John Clayton Mayer, 191, 1977.

Loppuun vielä sydämeni sulattava kuva. Alkaa unet kutsua, ah.

john-mayer-purple-tie2.jpg

KATSOKAA NOITA SILMIÄ!!!!